Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیوها و عملکرد کلی مانوئل نویر در بایرن مونیخ فصل ۲۰۱۹/۲۰۲۰ را مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما سیو ها و عملکرد کلی مانوئل نویر دروازه بان باشگاه بایرن مونیخ در رقابت های بوندس لیگا فصل ۲۰۱۹/۲۰۲۰ را آماده کرده ایم.

مانوئل پیتر نویر  (زادهٔ ۲۷ مارس ۱۹۸۶ در گلزنکیرشن) دروازه‌بان فوتبال آلمانی و کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویر یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان است که از سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶، چهار بار به‌طور متوالی جایزهٔ بهترین دروازه‌بان جهان را دریافت کرده و همچنین یکی از کامل‌ترین دروازه‌بانان در تمام ادوار فوتبال به‌شمار می‌رود.

او با واکنش‌های سریع، پرتاب‌های بلند و شروع مجددهای عالی، کنترل دقیق توپ، و رهبری کردن تیم در محوطه جریمه مشهور است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مانوئل نویر بایرن مونیخ بایرن مونیخ عملکرد نویر مانوئل نویر نویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده

باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • سمینار بررسی عملکرد مربیان و مدیران جام ملت‌ها برگزار شد
  • پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها با کمک تیرک دروازه فینالیست شدند!
  • صعود دورتموند به فینال در شب بی‌مهری تیرهای دروازه با PSG
  • مانوئل نویر: از رئال مادرید نمی‌ترسم
  • مانوئل نویر: با ترس به سانتیاگو برنابئو نیامده‌ام؛ شانس صعود به فینال را داریم
  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!