Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا امشب با برگزاری چند دیدار در کشور‌های مختلف پیگیری می‌شود و پرونده برخی رقابت‌های لیگ بسته می‌شود.

هفته هجدهم لیگ جزیره

رقابت‌های لیگ فوتبال جزیره روز گذشته شاهد برگزاری هشت دیدار بود که در مهم‌ترین آن‌ها تیم‌های فوتبال لسترسیتی و منچسترسیتی به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم فوتبال لیورپول هم که قرار بود با تیم فوتبال وستهام برگزار شود به دلیل حضور این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان لغو شده بود ، این رقابت‌ها امروز شاهد دیدار جذاب و حساس تاتنهام و چلسی از ساعت ۲۰ به وقت تهران خواهد بود.

به طور قطع تقابل مورینیو با تیم سابق یعنی چلسی این بار در قامت سرمربی تاتنهام یکی از جذابیت‌های این بازی خواهد بود چلسی و تاتنهام به ترتیب با ۲۹ و ۲۶ امتیاز در رتبه‌های چهارم و پنجم جدول رده بندی حضور دارند و در چند وقت گذشته نتایج نسبتا خوبی کسب کردند. دو تیم قطعاً این بازی زیبا را به نمایش خواهند گذاشت و تقابل این دو در دربی لندن از بازی‌های جذاب امشب جهان خواهد بود، تیم فوتبال منچستر یونایتد هم در دیگر بازی که از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود در زمین واتفورد با این تیم بازی می‌کند شاگردان سولسشر این روز‌ها بهتر از قبل نتیجه می‌گیرند و با ۲۵ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی حضور دارند و حتی امیدوارند با توقف  تاتنهام در بازی امشب و پیروزی مقابل واتفورد جایگاهشان در جدول رده‌بندی را ارتقا دهند.

هفته هجدهم لالیگا

تیم فوتبال بارسلونا در یکی از دیدار‌های مهم روز گذشته به مصاف آلاوس رفت امروز قرار است یکی دیگر از جذاب‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های لالیگا میان تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بیلبائو از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پیگیری شود.

یکی دیگر از دیدار‌های مهم امروز هم تقابل بتیس و اتلتیکو مادرید خواهد بود که از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود. شاگردان دیگو سیمئونه این روز‌ها با ۹ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی حضور دارند و امیدوارند با توقف  ختافه به رده چهارم جدول رده بندی هم برسند، البته آن‌ها مدتی صدر جدول فاصله گرفتند، اما اختلافشان به اندازه‌ای نیست که نتوانند نتایج شان را جبران کنند.

در دیگر بازی‌های امروز هم لگانس از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه میزبان اسپانیول است، اوساسونا از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف رئال سوسیداد می‌رود و لوانته از ساعت ۲۱ با سلتاویگو بازی می‌کند.

هفته هفدهم سری آ

رقابت‌های هفته هفدهم سری آ ایتالیا از روز چهارشنبه با دیدار تیم‌های فوتبال سمپدوریا و یوونتوس آغاز شد و شاگردان ساری موفق شدند با نتیجه دو بر یک این تیم را از پیش رو بردارند. روز گذشته هم اینتر با جنوا بازی کرد و این رقابت‌ها امروز با برگزاری ۴ دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین آن‌ها تیم میلان از ساعت ۱۵ به مصاف آتلانتا می‌رود میلانی‌ها این روز‌ها با ۲۱ امتیاز در رتبه دهم جدول حضور دارند و شرایط خیلی خوبی ندارند، اما امیدوارند با پیروزی برابر حریف شان بتوانند جایگاهشان را در جدول رده بندی ارتقا دهند.

ناپولی هم دیگر بازی مهم امروز را برگزار می‌کند. آن‌ها قرار است در خانه ساسولو  به مصاف تیم به این تیم بروند. آن ها ۲۱ امتیازی هستند و امیدوارند با گتوزو، سرمربی جوان و جدیدشان بتواند نتایج بهتری در سری آکسب کنند.

در دیگر بازی‌های امروز هم لچه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه میزبان بولونیا است و پارما هم در همین ساعت به مصاف برشا می‌رود.

هفته شانزدهم بوندس لیگا

رقابت‌های هفته هفدهم بوندس‌لیگا از روز گذشته با برگزاری دو روز گذشته با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد و قرار است امروز با برگزاری دو دیدار دیگر هم به پایان برسد.

دوسلدوف در نخستین بازی که از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود میزبان یونیون برلین است و پادبورن هم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف فرانکفورت می‌رود.

انتهای پیام/