Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنیسور شماره یک زنان جهان گفت: بازی کردن برای تیم ملی استرالیا در المپیک توکیو فوق‌العاده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از tennisworldusa، اشلی بارتی تنیسور شماره یک زنان جهان در مصاحبه‌ای اعلام کرد، تلاش می‌کند تا به کودکان استرالیایی تنیس را آموزش دهد.

بارتی درباره تعطیلات کریسمس اظهار داشت: من تعطیلات در خانه استراحت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خیلی خوب است. به همدیگر هدیه می‌دهیم و با خانواده برای ناهار بیرون می‌رویم.

این تنیسور استرالیایی اخیرا این شانس را داشته تا با تایگر وودز گلف بازی کند. وی در این باره عنوان کرد: واقعا هیجان‌انگیز بود. آندرنالین خون من بسیار بالا رفته بود.

وی همچنین درباره حضور در المپیک توکیو به عنوان نماینده استرالیا، یادآور شد: حضور در مسابقات به عنوان نماینده یک کشور فوق‌العاده است. این بهترین کار است که می‌توان انجام داد و یک روز ممکن است شما را یک المپین صدا کنند، این فوق‌العاده خواهد بود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: استرالیا زنان آموزش کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • نه به حضور رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!