Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@16:28:12 GMT

علت لغو کنسرت رضا صادقی مشخص شد!

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۶۸۷۵

علت لغو کنسرت رضا صادقی مشخص شد!

رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از علت لغو کنسرت اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر برنا؛ رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان در پیامی ویدیویی از لغو کنسرت خود در اصفهان خبر داد و گفت: به دلیل تداخل زمانی آن با چهلمین روز درگذشت جانباختگان حوادث اخیر کشور کنسرتم در شهر اصفهان را لغو می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی در این پیامی ویدیویی گفت: «با کسب رخصت از شما عزیزانم در اصفهان تصمیم گرفتیم بنا به احترام خانواده های عزیزان درگذشته در حادثه های اخیر این کنسرت را به چند روزه آینده موکول کنیم البته اگر مجوزها و روال اداری اش انجام شود‌.»

خواننده آلبوم «یعنی درد» ادامه داد: نه دلخوشم به تشویق آدم‌هایی که به یک چشم بهم زدن من را از قهرمان به خائن و برعکس تبدیل می‌کنند و نه دلگیر توهین و تهمت آن هایی هستم که دلشان از عالم و آدم پره. یاد گرفتم کار درستی که قلبم میگه انجام بدم و تاوانی هم اگر باشه با قلبم بدهم.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کنسرت رضا صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عینک هوشمند جدید زاکربرگ با توانایی‌های باورنکردنی

زاکربرگ هنگام معرفی نسل جدید عینک هوشمند ری بن، خاطر نشان کرد ری بن متا META نخستین عینک هوشمندی است که از طریق هوش مصنوعی عرضه می‌شود.

عینک هوشمند زاکر برگ

عینک‌های ZUCKER-VISION متا AI با برند زاکربرگ اکنون می‌تواند به شما می‌گوید به چه چیزی نگاه می‌کنید و درباره آنچه می‌بینید اطلاعاتی در اختیارتان بگذارد؛ بنابراین از این لحاظ توانسته به درجه بالاتری از عینک‌های هوشمند برسد.

شان کیچ، رئیس فناوری و علوم META با استفاده از دوربین داخلی توانسته عینک هوشمند خود را با قابلیت توصیف آنچه می‌بینید ارتقا بخشد.

عینک‌های مرسوم Ray-Ban از میکروفون و بلندگو‌ها برای ارائه ویژگی چت به سبک آمازون الکسا استفاده می‌کنند.

عینکی مجهز به بلند گو

عینک هوشمند Ray-Ban Meta سال گذشته توسط میلیاردر فناوری؛ مارک زاکربرگ راه اندازی شد. این عینک به شما این امکان را می‌دهد که فیلم ضبط کنید و به سادگی با استفاده از عینک سؤالات هوش مصنوعی بپرسید.

در واقع شما با استفاده از عینک زاکر برگ به سادگی می‌توانید از هوش مصنوعی داخل عینک در مورد آنچه به آن نگاه می‌کنید و از او سؤال کنید. عینک شما هم با استفاده از بلندگوی داخل خود پاسخ خواهد داد.

ارزیابی‌های هوشمندانه هوش مصنوعی

اکنون هوش مصنوعی می‌تواند به خوبی آنچه می‌خواهید برایتان ارزیابی کند و پاسخ‌های مفیدی به شما ارائه دهد. مثلاً می‌توانید از او در مورد ساختمان‌ها یا علائمی که می‌بینید سؤال کنید. این عینک همچنین می‌تواند به شما بگوید چطور شیر آبی را که چکه می‌کند تعمیر کنید.

عینکی که می‌تواند نژاد گربه‌ها را تشخیص دهد

این عینک همچنین می‌تواند نژاد گربه‌ها را تشخیص دهد، کلمات به زبان خارجی را ترجمه کند، یا اطلاعاتی در مورد یک مکان مهم به شما بگوید.

متا این توانایی را چند وجهی می‌نامد، به این معنا که هوش مصنوعی می‌تواند بیش از یک نوع ورودی را ارزیابی کند؛ بنابراین نه فقط صدای شما، بلکه تصاویر جهان اطرافتان را هم تشخیص می‌دهد.

متا توضیح می‌دهد: ما آزمایشات به‌روزرسانی هوش مصنوعی چندوجهی را در دسامبر آغاز کردیم؛ بنابراین شما می‌توانید از عینک خود در مورد آنچه می‌بینید سؤال کنید و شاهد پاسخ یا پیشنهاد‌های هوشمندانه و مفید او باشید.

همراهی آگاهانه

به این ترتیب شما می‌توانید کار‌های بیشتری با عینک خود انجام دهید، چون عینکتان می‌تواند آگاهانه در بسیاری موارد شما را کمک کند. مثلاً هنگام سفر می‌تواند برایتان یک منو به زبان فرانسه را ترجمه کند.

در واقع او این کار را توسط هوش مصنوعی متا انجام می‌دهد و حتی بدون نیاز به استفاده از تلفن یا خیره شدن به صفحه آن، اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار شما قرار خواهد دهد.

حفظ حریم شخصی

توجه داشته باشید متا به دلایل حفظ حریم خصوصی افراد نمی‌تواند مثلاً در مورد شخصی که در خیابان دیده‌اید اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهد.

این ویژگی اکنون در تمامی عینک‌های هوشمند Ray-Ban Meta در سراسر ایالات متحده و کانادا به عنوان یک آزمایش بتا در دسترس است.

فقط باید مطمئن شوید که عینک خود را به جدیدترین نرم افزار به روز کرده‌اید. سپس به سادگی بگویید «Hey Meta» و سؤالات خود را از او بپرسید.

تماس ویدیویی با دوستان!

عینک متا همچنین به شما این امکان را می‌دهد که هنگام برقراری تماس ویدیویی، دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید؛ بنابراین اگر از طریق واتس اپ یا فیس بوک مسنجر تماس ویدیویی برقرار می‌کنید و عینک به چشم دارید، می‌توانید آنچه را می‌بینید به تماس گیرندگان دیگر هم نشان دهید.

مثلاً شما می‌توانید با مادرتان تماس ویدیویی برقرار کنید و بر اساس آنچه می‌بینید از او راهنمایی بگیرید یا در سوپر مارکت با کمک متا تشخیص دهید آناناسی که انتخاب کرده‌اید رسیده است یا نه!

البته ویژگی‌های متا در خصوص تماس ویدیویی به تدریج در حال گسترش است. متا همچنین گزینه‌های جدیدی هم به مهارت‌های خود اضافه کرده است که اکنون در ۱۵ کشور از جمله ایالات متحده، کانادا و استرالیا در دسترس هستند.

منبع: همشهری آنلاین

tags # هوش مصنوعی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)
  • عینک هوشمند جدید زاکربرگ با توانایی‌های باورنکردنی
  • ویدیویی از طرز کار ربات‌های چینی که گیج کننده است
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • پیام ویدیویی جدید حماس در مورد اسرای اسرائیلی
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام