Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن امیر یوسفی با اعلام اینکه یک بازیگر جدید در نسخه متفاوت فیلم «آشغالهای دوست داشتنی اصل» حضور دارد خبر از ارایه فیلم به دفتر جشنواره‌ی فیلم فجر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این کارگردان سینمای ایران که از ارایه نسخه بازبینی به هیات انتخاب جشنواره‌ی فیلم فجر خبر داد به ایسنا گفت: این فیلم بدون تلاش دکتر انتظامی و دکتر داروغه زاده و دیگر مدیران منصف وزارت ارشاد به اکران نمی‌رسید از همه آنها سپاسگزارم خصوصا از اهالی مستقل مطبوعات که در این شش سال همیشه همراه من بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال خاطرنشان کرد: ولی جشنواره فیلم فجر بخاطر شش سال بی احترامی و نادیده گرفتن «آشغالهای دوست داشتنی»، یک‌ معذرتخواهی به من و عوامل فیلمم بدهکار است که می تواند امسال با حضور نسخه "آشغالهای دوست داشتنی اصل" در جشنواره جبران شود.

امیریوسفی در پاسخ به اینکه این نسخه چه فرقی با نسخه‌ی اولیه دارد، گفت: این نسخه دلخواه کارگردان است که دقیقا مطابق فیلمنامه پروانه ساخت گرفته از سازمان سینمائی در سال ۹۱ است. نسخه جدید ۵۵ دقیقه با نسخه اکران شده تفاوت دارد که این پلانها جداگانه در پائیز ۹۱ فیلمبرداری شده ولی در نسخه اکران نبود. در این نسخه جدید که هفت سال آماده اکران بوده بازیگری جدید هم حضور دارد که از نقشهای اصلی است و در نسخه اکران شده حضور نداشت.

او در پایان گفت: امیدوارم دکتر انتظامی با درایت و شجاعتی که در اکران نسخه قبلی این فیلم داشتند و شاهد استقبال مردم و عدم حساسیت زائی این فیلم بودند الان هم با دیده شدن "آشغالهای دوست داشتنی اصل" توسط هیات محترم انتخاب موافقت کنند تا بعد از هفت سال انتظار حاصل زحمات عوامل این فیلم در نسخه اصل برای اهالی مطبوعات و مردم به نمایش درآید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هدیه تهرانی شهاب حسینی صابر ابر ابراهیم داروغه زاده حبیب رضایی آشغال های دوست داشتنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق (ع) امام ششم شیعیان اکران‌های فرهنگی تسلیت این روز با احادیثی از امام صادق (ع)  به همت سازمان زیباسازی در فضای شهری پایتخت اکران شد.

 در این اکران‌های فرهنگی از احادیث و جملاتی همچون:" خشم کلید همه بدی‌هاست"، "عاقل‌ترین مردم خوش‌اخلاق‌ترین آن‌هاست"،  "شیعیان ما با یکدیگر مهربانند"،  "علم را برای عمل کردن بیاموز" و "شیعه مدیون قال صادق‌هاست" استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • راز لگد تاریخی آقای مو طلایی بالاخره فاش شد!
  • ترکیه بالاخره تمامی روابط تجاری خود با اسرائیل را قطع کرد
  • تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • این غذاهای دوست‌داشتنی دشمن مغزتان هستند؛ فراموشی در ۷۰ سالگی در انتظارتان است