Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:52:23 GMT

سفیران رسانه ای پست فارس معرفی شدند 

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۶۸۹۱

سفیران رسانه ای پست فارس معرفی شدند 

ایسنا/فارس مدیرکل پست استان فارس گفت: برخی رسانه‌های فعال در این استان به واسطه پیشتازی در انتشار اخبار این اداره و رعایت دقت و سرعت در اطلاع رسانی شفاف و دقیق، به عنوان سفیران رسانه‌ای پست مشخص شدند.

محسن مفتح یکشنبه اول دیماه در جمع کارشناسان پست فارس افزود: رویکرد فعلی پست فارس در بخش اطلاع رسانی "رسانه محوری"  و حمایت از رسانه های استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مفتح تاکید کرد: پست و رسانه ها وجه مشترکی با هم دارند دارند که اطلاع رسانی و خبررسانی یکی از آنهاست.

مدیرکل پست فارس گفت: براساس بررسی های انجام شده روزنامه خبرجنوب به دلیل پرداختن به سوژه های خبری، سرعت درانتشار اخبار تولیدی، پرهیز از یک سویه نگری و تاثیرگذارترین روزنامه به عنوان سفیرپست معرفی شده است.

وی افزود: راستا باشگاه خبرنگاران جوان نیز به دلیل سرعت در انتشار داده ها در فضای مجازی و صدا و سیما به دلیل انتشار اخبار پست در گستره استانی و فراگیر سفیران نهاد پست معرفی شدند.

مفتح همچنین گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) نیز به دلیل سرعت و دقت در انتشار اخبار و همراهی و پشتیبانی رسانه‌ای پست به عنوان دستگاه اجرایی و اثرگذاری این خبرگزاری در فضای مجازی، به عنوان سفیر پست این استان مشخص شده است.

مدیرکل پست فارس گفت: خبرگزاری قرآنی ایکنا هم به دلیل پرداختن به موضوعات مذهبی و اقتصاد مقاومتی و انتقال سریع آن به عنوان سفیر مذهبی پست فارس انتخاب شده است.

مفتح افزود: روزنامه های افسانه، عصر مردم، تماشا و نیم نگاه هم به دلیل همراهی و درج اخبار تولیدی در آذر ماه و نقش پررنگ در اطلاع رسانی نوین در فهرست سفیران رسانه‌ای پست قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان

به گزارش خبرنگار مهر، طاهره عاشوریان ظهر دوشنبه در جلسه کمیته زن، خانواده و دفاع مقدس در استانداری گیلان با اشاره به برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان اظهار کرد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس همواره نقش برجسته ای داشتند بنابراین الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه بر مبنای تعریف نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش زن مسلمان ایرانی در معرفی الگوی جدید از «زن» تاریخ ساز است، افزود: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صحنه ظهور زنانی دانستند که اوج احساس، لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد، شهادت و مقاومت عجین کرده و مردانه‌ترین میدان‌ها را با شجاعت و اخلاص و فداکاری خود فتح کردند.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان شهیده گیلانی بیان کرد: تمام تلاش مجموعه کمیته زن، خانواده و دفاع مقدس گیلان باید به گونه‌ای باشد که روحیه مقاوم و محکم بانوان، استقامت، ایستادگی، پایداری و ایثار زنان در راستای آرمان‌های نظام اسلامی ایران الگوسازی شود.

عاشوریان با اشاره به برگزاری موفق دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در گیلان و معرفی اولین بانوی شهیده رسانه کشور افزود: با پیگیری سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان، «شهیده طاهره حدادنژاد» به عنوان اولین بانوی شهیده رسانه و شهید سازمان بسیج رسانه کشور معرفی شده است که برنامه‌های متعددی در این باره در استان برگزار خواهد شد.

لزوم الگو سازی در حوزه زن و دفاع مقدس

«زهرا یعقوب نژاد» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه زنان شهید و جانباز نماد ایثار، ازخودگذشتگی و مقاومت در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب هستند و درس عزت و آزادگی را به همگان آموختند، افزود: شایسته است تا پایان اردیبهشت برنامه‌ها و طرح‌ها در قالب کارگروه‌ها همراه با منابع تأمین اعتبار به این کمیته اعلام شود.

یعقوب نژاد با بیان اینکه در سال جاری دو یادواره شهدای زن در دو شهرستان برگزار می‌شود، افزود: شایسته است تا کتابی مختص شهدای زن استان نوشته و معرفی گردد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط همه اعضا کارگروه‌ها جهت هماهنگی برنامه‌ها افزود: طرح‌ها و ایده‌های مطروحه در جلسه برای دبیرخانه ارسال شود.

یعقوب نژاد تصریح کرد: هدف ما جریان سازی و الگو سازی در حوزه زن و دفاع مقدس است، تا زمان کنگره، سه کلید واژه زن، کودک، خانواده در سطح اهداف عالیه قرار بگیرد.

کد خبر 6098372

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری