Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی قبادی روز یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و در سال رونق تولید باید همه دستگاه‌ها با فهم و درک شرایط برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنایع وارد عمل شوند.

وی با اشاره به مشکل بدهی شرکت سرامیک البرز به آموزش و پرورش، گفت: بدهی این شرکت مربوط به دهه ۷۰ و زمان واگذاری آن به بخش خصوصی بوده است که طبق قانون باید ۲ درصد از درآمد این شرکت به آموزش و پرورش پرداخت می‌شد که این قانون نیز الان تعدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادی گفت:بعد از اینکه شرکت در سازمان خصوصی سازی به بخش خصوصی منتقل شد،  این بدهی نیز اتوماتیک وار بدون اطلاع سرمایه گذار به مدیریت جدید انتقال یافته است.

وی افزود:در بسیاری از کشورهای دنیا اگر شرکت خصوصی سازی، یک واحد را واگذار می‌کند در ازای آن به شرط حفظ تولید و اشتغال وجهی دریافت نخواهد کرد ولی در کشور ما نه تنها از سرمایه گذار جدید پول دریافت می‌شود بلکه باید زیان‌های گذشته را نیز پرداخت کند.

قبادی گفت: آموزش و پرورش طبق ماده ۴۷ قانون محاسبات می‌تواند برای تقسیط بدهی این شرکت به ۱۲ قسط اقدام کند و باید هماهنگی و همکاری بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه وضعیت کشور با توجه به جنگ اقتصادی دشمنان خاص است، افزود: با توجه به این شرایط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کشور شکل گرفته تا مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با سرعت بیشتر پیگیری و رسیدگی شود.

معاون استاندار گفت: در این شرایط باید کمک کنیم تا مشکل واحدهای صنعتی در جهت حفظ نظام، کمک به تولید و اشتغال، برون رفت از مشکلات و ناامید کردن دشمنان حل شود.

در ادامه این جلسه به مشکلات چند واحد تولیدی دیگر در خصوص تسهیلات، صدور دسته چک و سایر موانع تولید رسیدگی شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی اشتغال زایی استان قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی اشتغال زایی استان قزوین استانداری قزوین تسهیلات بانکی اشتغال زایی استان قزوین استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران از تولید چادر‌های اسکان اضطراری متناسب با شرایط اقلیمی و فصلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، امیرالدین روح‌نواز در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارخانجات نساجی هلال احمر با حضور در جمع خبرنگاران توضیحاتی را در مورد فعالیت این شرکت ارائه کرد و گفت: امروز شرکت نساجی هلال ایران با سه کارخانه تولیدی در سه نقطه از کشور و بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از شرکت‌های پیشگام و به جرات اولین شرکت تولید اقلام امدادی نظیر پتو، چادر، لباس امدادی و ... در سطح خاورمیانه است که توانسته با استفاده از دانش روز با کیفیت‌ترین اقلام امدادی را تولید کند.

وی با بیان اینکه شرکت نساجی هلال ایران نیاز جمعیت هلال احمر به تولید چادر، پتو و دیگر اقلام امدادی را به‌طور کامل رفع کرده است، گفت: امروز به جرات می‌توانم بگویم که چادر‌های تولیدی جمعیت هلال احمر یکی از با کیفیت‌ترین محصولات تولیدی امدادی در سطح جهان است. ما همچنین محصولاتمان را متناسب با اقلیم هر منطقه و فصل تولید می‌کنیم.

روح‌نواز با بیان اینکه شرکت نساجی هلال آمادگی صادرات محصولات خود به خارج از کشور را هم دارد، گفت: در حال حاضر نیز ملزومات تولید شده در این شرکت به کشور‌هایی نظیر پاکستان، تاجیکستان، چین، ترکیه و... صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران درباره جنس این چادر‌های امدادی نیز گفت: هنگام وقوع زلزله بم مواردی را داشتیم که در آن چادر‌ها دچار آتش‌سوزی شده بودند، ما با استفاده از دانش روز شرایطی را در تولید این چادر‌ها رعایت کردیم که امکان آتش‌گرفتن آن‌ها بسیار دشوار است و اصطلاحا از جنس کندسوز هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۴۰۰ نفر در کارخانجات نساجی هلال مشغول به کار هستند، گفـت: یک سوم از این افراد را زنان شامل می‌شوند که اکثر این زنان سرپرستان خانوار هستند. ما آمادگی داریم که با استفاده از نیروی کار حرفه‌ای که داریم، اقلام استراتژیک موردنیاز را تولید کنیم. همچنین آمادگی تولید محصولات دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها نیز وجود دارد.

روح‌نواز با بیان اینکه ۱۰۰ درصد مواد اولیه تولید پتو، چادر و ملزومات امدادی در داخل کشور تولید می‌شود، گفت: همچنین در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی، کارگاه‌هایی را در زندان‌ها ایجاد کردیم.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود