Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شهدادی گفت: با پهلوگیری بزرگترین کشتی اقیانوس پیما در بندر چابهار حدود 3 هزار و 500 تردد جاده ای از مسیر بندر چابهار به مقاصد مصرف در اصفهان ایجاد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شهدادی، معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگارعصرهامون، افزود: بزرگترین کشتی حامل محموله وارداتی در تاریخ بندر چابهار که حاوی مواد اولیه شرکت ذوب آهن اصفهان است در اسکله طرح توسعه بندر شهید بهشتی پهلو گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ظرفیت این کشتی 74 هزار تن می باشد، ادامه داد: کشتی حامل دومین محموله مواد اولیه مورد استفاده شرکت ذوب آهن اصفهان با آبخور 15 متر وارد بندر چابهار شد و بلافاصله بعد از ورود به لنگرگاه بندر شهید بهشتی در اسکله طرح توسعه این بندر پهلوگیری کرد و عملیات تخلیه آن آغاز شد.

به گفته وی، با توجه به تجهیزات پیشرفته و امکانات موجود در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور، پیش بینی می شود روزانه بالغ بر 10 هزار تن از این محموله تخلیه شود.

شهدادی ادامه داد: با توجه به انتخاب این بندر استراتژیک توسط شرکت ذوب آهن اصفهان برای انتقال محموله های وارداتی و صادراتی، ضروری است جهت تامین کامیون، کاهش هزینه های حمل و نقل زمینی، تامین بار برگشت صادراتی و اعطای مشوق هایی برای رانندگان این ناوگان برنامه ریزی لازم انجام شود.

معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی استان خاطرنشان کرد: اولین محموله مواد اولیه مورد استفاده شرکت ذوب آهن اصفهان شهریور ماه امسال از طریق بندر چابهار وارد کشور شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901509

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • تا پرتاب ماهوار از پایگاه فضایی چابهار وقت زیادی باقی نمانده
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴