Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانیال یادگاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فعالیت‌های جنبش دانشجویی برای روشن شدن زوایای مختلف لوایح FATF اظهار کرد: فعالان دانشجویی توانسته‌اند با پیگیری‌های خود خطرهای لوایح FATF را برای افکار عمومی و مردم بیان کرده و از مسئولان به خوبی در این‌باره مطالبه‌گری کنند.

وی درباره عده‌ای که با اصرار به دنبال تصویب لوایح FATF هستند، گفت: برخی در جمهوری اسلامی ایران، نان تحریم و مذاکره را می‌خورند و متأسفانه در تصمیم‌گیری‌های خود به استقلال کشور، ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود و بهبود وضعیت معیشتی مردم نگاه نمی‌کنند؛ بلکه تمام موضوعات در سطح کشور را با عینک مذاکره می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با تأکید بر اینکه عده‌ای با مطرح کردن وجود دولت پنهان، قصد دور کردن افکار عمومی از مسئله لوایح FATF را دارند، خاطرنشان کرد: این لوایح خلاف منافع ملی، اقتصاد کشور، توان داخلی و مردم است، بر همین اساس اگر افرادی اصرار بر این موضوع دارند، جریان دانشجویی از آنها می‌خواهد مواردی که منجر به اثبات منافع این لوایح برای کشور می‌شود را برای مردم بیان کرده و به طور شفاف مشخص کنند.

یادگاری تصریح کرد: اگر برخی افراد با نگاه سیاسی یا کد‌های خاص خواهان تصویب لوایح FATF هستند و قصد تحمیل آن به مردم و نظام را دارند قطعاً دچار اشتباه بزرگی شده‌اند.

وی افزود: جنبش دانشجویی با تلاش‌های خود درباره شفافیت لوایح FATF فضای دانشگاه را با خود همراه و مردم را آگاه کرده است.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به تحصن‌های جنبش دانشجویی مقابل مجلس برای شفاف‌سازی لوایح FATF گفت: همراهی مردم با تلاش‌های خود را دیدیم که نشان از بسترسازی خوب فعالان دانشجویی ددارد. مردم با تلا‌ش‌های صورت گرفته نسبت به لوایح FATF آگاهی پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/

171 / 168 دانشگاه دانشجو مجلس شورای اسلامی مردم fatf

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه دانشجو مجلس شورای اسلامی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس

پس از چند روز تحصن و تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا که همچنان نیز ادامه دارد، این جنبش دانشجویی به فرانسه نیز راه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، دانشجویان معترض در فرانسه به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها که تا کنون نزدیک به ۳۵ هزار شهید در غزه بر جای گذاشته است، خواستار پایان سرکوب صداهای حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه هستند.

دیگر خبرها

  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • خیزشی برای همبستگی با مردم غزه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • دانشگاهیان تهران در حمایت از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی چه گفتند؟
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به پاریس رسید