Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول امور قرآن و عترت اداره ارشاد سمنان گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در بخش کتبی و شفاهی هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، دو هزار و ۸۰۰ نفر در استان سمنان برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره امروز، 1 دی‌ماه با تأکید بر اینکه سمنان میان استان‌های کشور از نظر ثبت‌نام در رتبه چهارم کشور قرار گرفته است، گفت: از این تعداد ۹۷۶ نفر در سمنان، ۸۷۸ نفر در شاهرود و ۳۰۷ نفر در دامغان و بقیه در سایر شهرستان‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و میان مؤسسه‌های قرآنی نیز جامعة‌القرآن شاهرود با ۵۸۸ نفر، جامعة‌القرآن سمنان با ۴۶۰ نفر و مؤسسه تبیان شاهرود با ۱۷۳ نفر بیشترین ثبت نام کننده را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت ثبت نام در بخش الکترونیکی این دوره از آزمون متذکر شد: ثبت‌نام الکترونیکی شامل رشته‌های روخوانی و سبک زندگی اهل بیت(ع) تا ۱۵ د‌ی‌ماه ادامه دارد.

نورمحمدی با اشاره به اینکه رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم با ۴۵۱ نفر و روخوانی در بخش الکترونیکی با ۴۲۲ نفر و نیز ترجمه و درک مفاهیم سوره بقره با ۳۹۱ نفر بیشترین شرکت‌کننده را در بین رشته‌ها به خود اختصاص داده، یادآور شد: آزمون سراسری قرآن کریم در بخش کتبی ۱۱ بهمن برگزار و زمان برگزاری آزمون شفاهی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن آزمون قرآن و کریم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، متقاضیان ثبت‌نام در آزمون‌های نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و یا ترمیم نمره باید ابتدا این فرایند را طی کنند؛ در ضمن، ثبت‌نام دروس نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره پس از تأیید سوابق تحصیلی و در چند روز آتی در همین سامانه فعال خواهد شد.

داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت‌نام نموده‌اند می‌بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟