Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر پنجمین جشنواره دوسالانه عکس نینوا روز یکشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: برگزاری دوسالانه استانی عکس نینوا از جمله برنامه‌های شاخص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین‌زهرا است که هر ۲ سال یکبار برگزار می‌شود.

ابوالفضل جهانگیر بخت اظهار داشت: این دوسالانه هرسال در ۲ بخش اصلی یا عاشورایی و بخش جنبی یا آزاد و با محوریت ثبت آیین‌ها و مراسم ها و فرهنگ عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سطح کشور برگزار می‌شود که امسال بخش موبایلی (مراسم پیاده‌روی اربعین) نیز به بخش‌های جشنواره اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوئین زهرا با اشاره به اجرای مرحله اول دوسالانه استانی عکس  نینوا، ادامه داد: اطلاع‌رسانی فراخوان ۲ سالانه از ۱۰ شهریور ۹۸ همزمان با دهه اول ماه محرم‌الحرام آغاز شد و ارسال عکس‌ها از تاریخ  یکم تا دهم آبان ماه و به مدت ۱۰ روز از طریق ایمیل، پیام‌رسان ایتا و واتساپ و تمدید مهلت ارسال تا بیستم آبان ماه ادامه یافت.

این مسوول اضافه کرد: آثار رسیده توسط یک گروه سه نفره از داوران متشکل از  شیرین برزگر و خلیل امامی از استان قزوین و پوپک خواجه امیری از استان البرز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین‌زهرا مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از میان ۶۲۱ عکسی که مورد داوری قرار گرفت،  ۳۶ قطعه عکس از ۲۲ عکاس در سه بخش اصلی، جنبی و موبایلی مورد پذیرش داوران جهت چاپ و نمایش در بخش نمایشگاهی دوسالانه قرار گرفت که به تفکیک شامل  ۱۹ قطعه عکس در بخش اصلی(عاشورایی)، ۱۵ قطعه در بخش جنبی(آزاد) و ۲ قطعه در بخش موبایلی(مراسم پیاده‌روی اربعین) می‌باشد.

جهانگیر بخت، اسامی عکاسان عکس‌های راه‌یافته به بخش نمایشگاهی دوسالانه عکس استانی نینوا اعلام کرد و افزود: در بخش اصلی (عاشورایی) به ترتیب حسین‌قلی‌خانی، پوریا ترابی، سارا ترکمن، مهری رحیمی، فهیمه کریمی، امین رحمانی، علیرضا رحمانی، علیرضا نصری، امیرحسین نظری، رویا غفوری، فاطمه حسین پور و الناز حسن‌پور آثارشان در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

دبیر پنجمین جشنواره دوسالانه استانی عکس نینوا ادامه داد: در بخش جنبی(آزاد) حنانه خاتونی، سعید برزگر احمدی، سحر سخنور مژدهی، رویا غفوری، امین مرادی، وحید بصیری، محمدرضا یوسفی، علیرضا نصری، هانیه نصر الهی، امیرحسین نظری و مهدی حسین زاده و در بخش موبایلی(مراسم پیاده‌روی اربعین) پوریا ترابی و علی تشکری می‌باشد.

وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار ارسال شده به این جشنواره،تاکید کرد: عکس‌های برتر هر بخش نیز از میان ۳۶ قطعه عکس مذکور انتخاب‌ شده و اسامی عکاسان برگزیده هر بخش در مراسم روز اختتامیه که چهارم دی ماه برگزار می شود، اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها جشنواره استان قزوین فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین زهرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره استان قزوین فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین زهرا جشنواره استان قزوین فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم محرابی پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه تقدیر از سومین جشنواره ملی «افتخار من» خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس ویژه فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان، افزود: ۱۵۲ اثر به دبیرخانه استانی سومین جشنواره ملی «افتخار من» در مازندران ارسال شد، بیان کرد: در آئین اختتامیه این جشنواره در مازندران برگزار شد از ۲۰ برگزیده تقدیر به عمل آمد.

محرابی با بیان اینکه در بخش دل نوشته ۴۵ اثر، صوت ۲۱ اثر، عکس سه اثر، فیلم ۷۷ اثر، خاطره یک اثر، یادداشت ۵ اثر به دبیرخانه استانی واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ارسال شد، اذعان داشت: سومین جشنواره ملی «افتخار من» در بخش‌های فیلم کوتاه، فایل صوتی، عکس، خاطره، دل نوشته و… با موضوع دفاع مقدس، محور مقاومت، فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس برای فرزندان و نوادگان برگزار شد.

محمدرضا میار عباسی نوه منصور میار عباسی نفر اول بخش فیلم کوتاه و یکی از چهار برگزیده این جشنواره نیز ضمن ابراز خرسندی از انتخاب اثر نوه‌اش در این جشنواره گفت: پدر محمدرضا» فراخوان جشنواره را از طریق فضای مجازی دریافت کرد و توانست با هنر خود فیلم کوتاهی با موضوع جشنواره تهیه و به دبیرخانه ارسال کند.

این نویسنده با بیان اینکه فیلم حاوی گفت و گوی دو طرفه بین من و نوه‌ام محمدرضا است، افزود: در شیوه خاطره گویی همه تلاشم این بود که بتوانم مفاهیم و آموزه‌های دفاع مقدس و رشادت فرزندان این ملت، ولایتمداری و مجاهدت‌شان را به او منتقل کنم.

منصور میار عباسی از رزمندگان دفاع مقدس اهل شهرستان چالوس صاحب دو اثر به نام‌های «عارفان امین» و «گل‌های بهشت» است که در حاشیه این مراسم ابن دو اثر را به کتابخانه تخصصی دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اهدا کرد.

کد خبر 6091951

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان