Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی در پی افزایش تنش‌ها میان پیونگ یانگ و واشنگتن با مقام‎های ارشد نظامی این کشور دیدار و گفت‎وگو کرد. تاریخ انتشار: 11:48 - 01 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۹۰۵۰ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، رسانه‌های دولتی کره شمالی گزارش دادند، «کیم جونگ اون»، در میانه افزایش نگرانی‌ها در مورد رویارویی پیونگ یانگ و واشنگتن، با مقام‎های ارشد نظامی کشورش ملاقات کرده و بر افزایش توانایی نظامی کره شمالی تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش رویترز، در این جلسه، «کیم» و مقام‎های ارشد نظامی کره شمالی همچنین موضوعات مهم دیگری را به منظور بهبود دفاع ملی این کشور مورد بحث و گفت‎وگو قرار دادند.
در همین حال سخنگوی کاخ سفید، می‎گوید دونالد ترامپ روز شنبه با شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن، درباره تحولات مربوط به کره شمالی، ایران و تجارت دوجانبه گفت‎وگو کرده است.
سخنگوی کاخ سفید افزود که رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر ژاپن توافق کردند تا هماهنگی‌ها درباره موضوع کره شمالی  ادامه یابد؛ این توافق در پی اظهارات تهدید آمیز اخیر مقام‎های کره شمالی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:  تنش در روابط کره شمالی و آمریکا مناسبات واشنگتن و پیونگ یانگ در نقطه جوش
همچنین قرار است روز دوشنبه رئیس جمهور کره جنوبی و نخست وزیر ژاپن به طور جداگانه با رئیس جمهور چین رایزنی کنند.
اگرچه انتظار می‌رود سران این کشورها موضوعات اقتصادی مختلفی را مورد بحث قرار بدهند، اما به نظر می رسد کره شمالی موضوع اصلی این گفت‎وگو باشد.
برخی از کارشناسان بر این باورند که کره شمالی ممکن است به زودی یک موشک بالستیک را آزمایش کند که احتمال می‌رود به توافق سال ۲۰۱۸ میان کیم جونگ اون و دونالد ترامپ پایان بدهد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کره شمالی کره شمالی کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید

یحیی گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص اینکه گفته می شود از او خواسته اند تا با دادن تعهد راه برطرف شدن موانع برای عقد قرارداد با باشگاه ها برایش فراهم شود، گفت: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست.از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • چالش اصلی اسرائیل با حزب الله لبنان چیست؟
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین