Web Analytics Made Easy - Statcounter

سونیا اندیش در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص تعیین جانشین برای مرحوم اشرف نیا، عضو فقید شورای شهر تبریز، اظهار کرد: در صورت دریافت نامه از فرمانداری و معرفی عضو علی البدل شورا، حاضر به انجام مراسم تحلیف هستیم.

وی با اشاره به علل غیبت رئیس شورای شهر تبریز و شهردار تبریز در صحن علنی شورا، گفت: آقای دبیری و شهردار تبریز به دعوت رئیس قوه قضائیه، در جلسه‌ای جهت احیای حقوق عامه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آلودگی هوای کلانشهر تبریز، اظهار کرد: تبریز طی چند سال اخیر مانند سایر کلانشهرها با مشکل آلودگی هوا مواجه است؛ مسئولان کشوری موضوع آلودگی هوا را باید جدی بگیرند، اعضای شورا نیز موضوع نوسازی حمل و نقل درون شهری را با جدیت زیاد پیگیری کنند، با توجه به تردد فراوان خودروها در شهر، وضعیت حمل و نقل عمومی مناسب نیست و عموم شهروندان نیز از این موضوع اظهار نارضایتی می‌کنند.

اندیش با تاکید بر لزوم حمایت دولت در راستای نوسازی حمل و نقل عمومی کلانشهرها، افزود:  متاسفانه طی چند سال اخیر، کمکی از سوی دولت نسبت به توسعه‌ و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اعمال نشده است.

وی با اشاره به اهمیت فضای سبز در تبریز، گفت: امیدوارم تمامی مسئولان در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشد، متاسفانه باغ‌های تبریز به مجتمع‌های تجاری و مسکونی تبدیل شده است.

نائیب رئیس شورای شهر تبریز ضمن تبریک قهرمانی تیم فوتسال شهرداری تبریز، گفت: امیدوارم کسب چنین موفقیت‌هایی برای شهر و ورزشکاران ما تدوام داشته باشد.

46

کد خبر 1333868

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است

ایسنا/لرستان رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهای دیگر ناچیز است.

حجت‌الله احمدی پور هشتم اردیبهشت در همایش شهرداران و شوراهای اسلامی شهر که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای داشتن شهری زیبا همکاری و همدلی نیاز است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر بین مردم هستند و مشکلات را می‌بینند، بیان کرد: این در حالیست که دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات با شورای شهر همکاری ندارند.

احمدی‌پور گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهایی نظیر استان مرکزی  ناچیز است و نیاز است این قانون بازنگری شود و ارزش افزوده به سرانه جمعیت تعلق گیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد: برنامه داریم برای روان‌سازی ترافیک چندین پل در شهر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: قبلا حقوق پرسنل فضای سبز و تنظیف شهرداری خرم‌آباد با تاخیر پرداخت می‌شد و در حال حاضر پرداخت حقوق آنان به روز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • هوای تبریز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است