Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر یک هفته به دلیل آلودگی هوا تهران تعطیل شود مشکلی ایجاد نمی‌شود، گفت: اعلام به موقع تعطیلی سبب خروج مردم از شهر و بهبود هوای پایتخت می‌شود.

به گزارش فارس، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در تذکری که در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه این شورا مطرح کرد، اظهار داشت: آلودگی هوا معضلی است که باید برای آن راهکاری پیش‌رو داشته باشیم، 17 دستگاه در این زمینه و مقابله با معضل آلودگی نقش دارند ولی نشان داده‌ایم که هیچ کدام از ما 17 دستگاه نتوانسته‌ایم موفق عمل کنیم و این موضوع غیرقابل انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری با طرح ناموفق ترافیکی نتوانسته در مقابله با آلودگی بایستد و دستگاه‌های دیگر نیز مشکلاتی مشابه را مطرح کرده‌اند و به نظر بهتر است زمانی که نمی‌توانیم حرف بزنیم حداقل آن را بیان نکنیم.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: زمان‌هایی باید تلاش کنیم که جهت مقابله با آلودگی هوا مسکن‌هایی به جامعه تزریق داشته باشیم، اینکه در دولت احمدی‌نژاد به بهانه آلودگی هوا شهر را چندین روز مداوم تعطیل می‌کردند اقدامی افراطی بود ولی در دولت روحانی در این زمینه تفریط می‌شود.

نظری گفت: روز گذشته مطرح شد که همه مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل هستند ولی بعداً هر یک از دانشگاه‌های ‌آزاد و وزارت علوم اعلام کردند که دانشگاه‌ها دایر است و این موضوع سبب شد که تردد خودروها در طول روز افزایش یابد و شاخص آلودگی مدام بیشتر شود و به مرز ناسالم برای همه گروه‌ها برسد.

وی با بیان اینکه اگر یک هفته هم به دلیل آلودگی تعطیلی اعلام شود مشکلی رخ نمی‌دهد گفت: اگر از قبل تعطیلی‌ها را اعلام کنند خانواده‌ها می‌توانند از شهر خارج شوند و شاید مقداری هوای پایتخت بهبود یابد.

لینک کوتاه: asriran.com/002xLK

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آلودگی هوا شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدجواد توحیدی‌راد امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: از شورا و مدیریت شهر اصفهان تشکر می‌کنم، زیرا اگر همراهی و کمک آن‌ها نبود، شورای استان با چالش روبه‌رو می‌شد.

وی با اشاره به اینکه دولت و سازمان‌های آن، مدیریت شهر و روستا و سازمان‌های مردم نهاد سه ضلع اداره امور شهرها و روستاها هستند، افزود: در تمام جلسات کشوری از اصفهان دفاع کردم و آنجا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شده‌ام که اصفهانی‌ها در غیرت، مدیریت خوب، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: امیدوارم در سالی که شاهد فعالیت مجلس جدید هستیم، با هم‌افزایی نمایندگان شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم.

وی گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

کد خبر 748675

دیگر خبرها

  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است