Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهیمه مهمان نواز روز یکشنبه اظهار داشت: با توجه به تجهیز آزمایشگاه‌های این اداره کل به تجهیزات آزمون بر روی محصولات فولاد ساختمانی و در راستای ارتقای کیفیت این محصولات در استان، کنترل ها در محل مصرف با استفاده از ظرفیت بالقوه مهندسان ناظر به عنوان بخشی از زنجیره کیفیت مصالح ساختمانی انجام می شود.

وی در ادامه افزود: استفاده از مصالح استاندارد یکی از مهم ترین و موثرترین عوامل در اقتصادی شدن امر ساخت و ساز است و در این زمینه باید تلاش شود تا در وهله اول از تولید مصالح غیر استاندارد و بی کیفیت جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل استاندارد خراسان شمالی خاطر نشان کرد: امید است ساخت سازه ها و ساختمان های استاندارد به عنوان مطالبه عمومی مردم در جامعه بدل شود و در این زمینه مردم داشتن ساختمانی ایمن  و استاندارد را حق خود دانسته و در این مسیر فرهنگ استفاده از توان فنی و تخصصی مهندسان درجامعه نهادینه شود.

۷۲ واحد تولیدی در زمینه تولید مصالح ساختمانی فعال است که از این تعداد ۵۵ واحد پروانه کاربرد علامت استاندارد را دریافت کرده اند.

استان خراسان شمالی شامل نواحی شمال خاوری ایران است که از دیدگاه زمین شناسی در پهنه ساختاری، رسوبی کپه داغ قرار دارد.

این منطقه از دیدگاه لرزه زمین ساختی در زون کپه داغ قرار می گیرد که در این زون، گسل های فعال و مهمی وجود دارد؛ این گسل ها برخی مواقع موجب وقوع زمین لرزه های مخرب می شوند.

براساس آمارهای موجود در سده اخیر، ۱۳ زمین لرزه با قدرت بیش از ۵.۵ درجه در مقیاس امواج درونی زمین ( ریشتر) در خراسان شمالی رخ داده است که آخرین آن در بهمن 1375، ۶.۲ درجه قدرت داشت.

وقوع این زمین لرزه خسارات جانی و مالی فراوانی را در استان به دنبال داشت.

برچسب‌ها بجنورد مصالح ساختمانی استاندارد خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مصالح ساختمانی استاندارد خراسان شمالی بجنورد مصالح ساختمانی استاندارد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی

(تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی

دیگر خبرها

  • بندرچارک لرزید
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است