Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه هنری استان ایلام بابیان اینکه نخستین جشنواره استان داستان کوتاه با عنوان «راوی» در مرکز این استان برگزار می‌شود، گفت: این استان دارای استعدادهای بسیار درخشانی در بین جوانان علاقه‌مند‌است که این جشنواره زمینه‌ساز تقویت ادبیات داستانی استان ا

«محمدعلی قاسمی» صبح امروز (1 دی) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام بابیان این مطلب، اظهار کرد: این جشنواره با موضوع آزاد و بخش ویژه با موضوع ایران، آینده و عدالت و مبارزه با فساد با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه شرکت در این جشنواره برای کلیه علاقه‌مندان آزاد است و محدودیت سنی ندارد، افزود: آخرین‌مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره واقع ایلام بلوار شمالی امام (ره)، نبش خیابان پاسداران، حوزه هنری استان ایلام 20 دی‌ماه سال جاری است.

 

مدیر حوزه هنری استان ایلام با اشاره به اینکه هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 3 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره مجاز به استفاده از آثار ارسالی، چاپ و نشر آن‌هاست و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شمار ه تلفن 08433336276 تماس حاصل کنند.

 

قاسمی با اشاره به اینکه پیش‌درآمد این جشنواره در سال 90 با استقبال خوب نویسندگان جوان استان مواجه شده بود، تصریح کرد: در راستای تداوم و ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره در حوزه هنری استان، تصمیم بر برگزاری نخستین دوره جشنواره به‌صورت رسمی گرفته شد.

 

وی ابراز کرد: تقویت جریان داستان‌نویسی در بین نویسندگان نوقلم استان ایلام یکی از اهداف برگزاری این جشنواره است و تلاش می‌شود که با برگزاری این جشنواره، با شناسایی و معرفی چهره‌های جوان حوزه نویسندگی در استان، قدم‌هایی مثبت برداشته شود.

 

 مدیر حوزه هنری استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای درخشانی در حوزه نویسندگی است که به‌طور متوسط بیش از 30 علاقه‌مند و نویسنده جوان در حوزه نویسندگی مرکز استان در حال فعالیت هستند و تلاش ده که در طول سال نیز با حضور اساتید مجرب کشوری و برگزار دوره‌های آموزشی، حوزه نویسندگی در استان تقویت شود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شب یلدا انتخابات مسجد نماز جمعه خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس خطبه نماز جمعه کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد راوی نویسندگی داستان کوتاه حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد

همشهری آنلاین: لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می شود.
آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد.این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

کد خبر 848140 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم جشنواره فيلم فجر فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم