Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست‌جمهوری از آغاز تخفیف 50 درصدی زمستانه شبکه آزمایشگاهی برای تمامی اعضای هیات علمی کشور، دانشجویان دکتری و پسادکتری در تمامی دانشگاه‌ها خبر داد.

رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در مورد آغاز طرح زمستانه شبکه‌های آزمایشگاهی اظهار داشت: تخفیف طرح زمستانه برای گروه‌های مختلف از امروز یکم دی ماه در نظر گرفته شده و تا پایان زمستان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* افزایش ۱۰ درصدی تخفیف آزمایشگاهی

وی اظهار داشت: تخفیف‌ طرح زمستانه ۱۰ درصد نسبت به فصل قبل افزایش یافته که این تخفیف‌ها از ۴۰ درصد به ۵۰ درصد رسیده است.

 

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: تمامی اعضای هیات‌ علمی کشور، دانشجویان دکتری، پسادکتری می‌توانند با تخفیف ۵۰ درصدی از تمامی حدود ۵۰۰ دانشگاه، پژوهشگاه و شرکت‌های خصوصی که عضو شبکه هستند خدمات آزمایشگاهی دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است

مدیر منطقه ۵ شهرداری با بیان اینکه مساحت پروژه باغ مشاهیر ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت، گفت: قرار است با این پروژه، ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری بعد از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر اظهار کرد: خدا را شاکریم که این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم این دوره مدیریت شهری آغاز شد و امید است شاهد یکی‌از اماکن‌تفریحی شهر باشیم.

وی ادامه داد: این پروژه با همت سازمان عمران شهرداری منطقه ۵ با قوت آغاز شده و امید است با قوت پروژه را پیش ببرد.

حسین کارگر مدیر منطقه ۵ شهرداری نیز عنوان کرد: مساحت این زمین ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت و عملیات آغاز شد و قرار است ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

وی اظهار کرد: امید است در مدت زمانی کوتاه پروژه را به ثمر برسانیم.

کد خبر 750122

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت