Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اردوی تیم ملی پاراکانو با هدف حضور مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی پارالمپیک از فردا در دریاچه آزادی آغاز می‌شود. تاریخ انتشار: 12:19 - 01 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۹۱۶۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، یازدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان از فردا (دوشنبه) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ آقایان نیز از۷ دی آغاز خواهد شد. این اردو‌ها به میزبانی دریاچه آزادی با هدف حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو انجام می‌شود. این اردو‌ها تا ۲۶ دی ادامه پیدا خواهد کرد.

افشین فرزام سرمربی آقایان، سولماز عباسی مربی بانوان، فرزین رضایی کمک مربی مردان، هما خاتمی کمک مربی و سرپرست بانوان و مرتضی قاطع سرپرست اردو اعضای کادر فنی تیم ملی روئینگ کشورمان هستند.

شکیبا وقوفی از تهران، زینب نوروزی از زنجان، کیمیا زارعی از همدان در بخش سبک وزن بانوان و هانیه خورسند و نازنین ملایی از گیلان در بخش سنگین وزن بانوان و میلاد اله وردیان و عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، سیاوش سعیدی خرایم از تهران، بهمن نصیری از زنجان و امیرحسین محمودپور از گیلان پاروزنان دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

* آغاز اردو‌های پاراکانو از فردا

۷ قایقران در بخش بانوان و آقایان به دور جدید اردوی تیم ملی پاراکانو دعوت شدند. این اردو از فردا ۲ دی در دریاچه آزادی آغاز می‌شود و تا ۲۶ دی ادامه پیدا خواهد کرد.

شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه، رویا سلطانی از زنجان و سارا عبدالملکی از تهران در بخش بانوان و اسلام جاهدی از هرمزگان، مسعود قیصری از تهران، نادر عیوضی از گیلان و امین آغنده از البرز در بخش آقایان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که تحت نظر مسعود مهدوی‌نیا مربی تیم ملی معلولین، محمدرضا محسنی مربی بدنساز و مرتضی قاطع سرپرست اردو تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: کسب مدال طلا توسط ملایی در روئینگ سبک‌وزن آسیا انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی شهلا بهروزی راد تیم ملی روئینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری

مربی وزنه‌برداری شهرستان سقز از کمبود امکانات وزنه‌برداری و چالش‌های پیش‌روی این رشته ورزشی می‌گوید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار ورزشی تسنیم سقز، بانوان کردستانی در چند سال اخیر علی‌رغم مشکلات مالی و نبود امکانات و حمایت مسئولان در رشته وزنه‌برداری عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته‌اند و فعالان این رشته امیدوار به تکرار نتایج خوب خود در سطح کشوری و بین‌المللی هستند.

مرضیه محمودی بانو سقزی که از وزنه‌برداران نام آشنا در سطح استان و کشور به شمار می‌رود چند صباحی است که به مربیگری روی آورده و به بانوان سقزی خدمت‌رسانی می‌کند.

مرضیه محمودی وزنه‌برداری سقزی درباره نحوه شروع این رشته ورزشی در گفت‌وگو با تسنیم می‌گوید: به واسطه اینکه مرحوم پدرم محسن محمودی از بنیانگذاران وزنه‌برداری سقز و رئیس هیئت و مربی شهرستان بودند همچنین برادرم مظهر محمودی از قهرمانان این رشته بوده‌اند به ورزش وزنه‌برداری علاقه‌مند شدم و با شروع فعالیت وزنه‌برداری بانوان در ایران من نیز به عنوان اولین بانوی سقز در سال 1397 وزنه‌برداری را شروع کردم و چندین دوره در مسابقات استانی و کشوری شرکت کردم که حاصل آن 6 مدال طلای استان و یک مدال نقره کشوری است.

وی افزود: به واسطه نبود مربی خانم در شهرستان سقز بنده مجبور شدم در حین تمرینات شخصی خود مربیگری را نیز برعهده بگیرم و به همین خاطر مشکلات زیادی را تحمل کردم و جنگ نابرابری با حریفان خود داشتم و  از سال 1401 مربیگری را شروع کردم و در خدمت علاقه‌مندان این رشته در شهرستان سقز هستم.

مربی وزنه‌برداری شهرستان سقز وضعیت این رشته را در سطح استان مناسب توصیف کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت وزنه‌برداری کردستان به واسطه مربی کاربلد استان خانم عبدالملکی بسیار عالی بوده و تیم استان کردستان چندین دوره در مسابقات کشوری به مقام قهرمانی رسیده و چندین چهره به تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف معرفی کردند که خوشبختانه توانسته‌اند مقام‌های بین‌المللی کسب کنند همچنین شهرستان سقز نیز علاقه‌مندان زیادی به این رشته دارد که به امید خدا در آینده از این افراد بیشتر خواهیم شنید.

وی از نبود زیرساخت‌های لازم انتقاد کرد و اذعان داشت: متأسفانه علی‌رغم وجود علاقه‌مندان زیاد و پتانسیل مناسب ورزشکاران، به دلیل نبود  فضای ورزشی مناسب و امکانات محدود برای این رشته ورزشی در این شهرستان نتوانسته‌ایم آنچنان باید و شاید در میادین ملی کسب افتخار کنیم و با وجود پیگیری‌های رئیس هیئت این شهرستان باز هم پاسخ مناسبی از مسئولان دریافت نکرده‌ایم و در حال حاضر در سالنی به مساحت 50 متر و با امکانات فرسوده مشغول به تمرین هستیم که فقط تایم صبح‌ها در اختیار بانوان است.

محمودی تصریح کرد: از مسئولان خواهشمندیم به این رشته ورزشی اهمیت بیشتری بدهند چراکه وزنه‌برداری ورزشی المپیکی و ورزش دوم مملکت بوده و همیشه از رشته‌های پر مدال و پر افتخار برای کشور عزیزمان بوده لذا باید توجه بیشتری به این رشته ورزشی شود چون واقعاً نوجوانانی که در حال حاضر در شهرستان سقز فعالیت می‌کنند پتانسیل بسیار بالایی دارند و در صورت وجود فضای ورزشی مناسب می‌توانند برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کنند.

این مربی پرافتخار کردستانی اظهار کرد: هدف اصلی ما توسعه این ورزش در این شهرستان بوده تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن این ورزش را به جامعه معرفی و در سطح ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کنیم اما همه این حرف‌ها زمانی می‌تواند نتیجه داشته باشد که ما حمایت مسئولان را پشت سر خود داشته باشیم و ورزشکاران بدون هیچ دغدغه‌ای فقط به فکر تمرین و حضور موفق در مسابقات باشند.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان