Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@07:16:36 GMT

جشنواره برگ های پاییزی در شیراز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۸۱۹۶

جشنواره برگ های پاییزی در شیراز برگزار شد

جشنواره برگ های پاییزی برای دومین سال پیاپی به همت شهرداری منطقه ۲ شیراز در بوستان «وصال» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهران بهرامی نژاد»، امروز (یکشنبه 1 دی) در حاشیه برگزاری جشنواره برگ های پاییزی که برای دومین سال پیاپی در شیراز برگزار شد، گفت: سال گذشته این جشنواره در چند بوستان سطح شهر برگزار شد و امسال بوستان «وصال»، میزبان این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار منطقه 2 شیراز با اشاره به اینکه شهر شیراز یکی از شهرهایی است که چهار فصل را در خود داشته و حس خش خش برگ های پاییزی در خاطرات مردم مانده است، افزود: اکنون با توجه به ساخت و سازها فضای نوستالژیک پاییزی، کمتر در اذهان مردم وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه 2 برای احیای خاطرات مردم اقدام به برپایی این جشنواره کرده است، اظهارداشت: همکاران ما با جمع آوری برگ های خشک در جای جای شهر و پهن کردن آن در بوستان «وصال» و با ایجاد طرح های مختلف تلاش داشتند که خاطرات را برای مردم احیا کنند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 10 کامیون برگ برای برپایی این جشنواره، جمع آوری شده است، افزود: برگ ها تا چهار روز در این محل نگهداری می شوند تا مردم بتوانند حداکثر استفاده را داشته باشند و بعد از آن به کودبرگ تبدیل می شود.

 

وی تاکید کرد: از سال گذشته به شکل ابتکاری این برنامه در شیراز آغاز شده است.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات نماز جمعه مسجد مسجد شب یلدا خطبه های نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد جشنواره برگ های پاییزی شهرداری شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود