Web Analytics Made Easy - Statcounter

با کمک کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حداقل ۲۰ شرکت حاضر در هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ایران ساخت»، موفق شدند محصولات خود را در حوزه‌های مانند تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی صادر کنند.

به گزارش ایسنا، مسعود حافظی، معاون دفتر توسعه کسب و کار بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در حاشیه برگزاری هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، در این‌باره اظهار کرد: به عنوان کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه صادرات، زیرساخت ارائه خدمات در بخش صادرات را به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور علاقه‌مند عرضه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگزار صادراتی در ادامه افزود:حداقل ۲۰ شرکت فعال در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی و مواد ساخت، در دو سال اخیر با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موفق شدند تا محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر کنند. چین، کره جنوبی، اکوادور، مالزی، کوبا و کشورهای اروپایی از جمله این مقاصد صادراتی بودند که محصولات فناورانه و دانش‌بنیان ایرانی به آنها صادر شد.  

وی با اشاره به خدمات مختلف ارائه شده در حوزه صادرات بیان کرد: برای کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان جهت صادرات محصولات، «شو روم»هایی در مقاصد صادراتی بر پا می‌شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با کیفیت کالاهای صادراتی ایرانی از نزدیک آشنا شوند. جلسات تجاری با مشتریان خارجی از جمله دیگر خدماتی است که این شرکت‌ها با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نهادهای همکار با این معاونت دریافت می‌کنند.

شرکت‌های فناور علاقه‌مند به دریافت خدمات از کریدور صادراتی وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ابتدا مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا شاخصه‌های صادراتی آنها مورد سنجش قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تجهیزات آزمایشگاهی صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف، اظهار کرد: ما عملاً نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی برای آن هستیم.

وی افزود: یکی از مسایلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگوی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

خزعلی گفت: طبق گزارش بهزیستی استان تهران، با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری شده‌اند و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

وی افزود: در سال اول دولت سیزدهم، بسیاری در شهرها از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

کد خبر 6087590

دیگر خبرها

  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • عرضه توانمندی‌های صادراتی ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی