Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حاجی عبدالوهاب پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کانون خیرین کارآفرین و اشتغال استان سمنان به میزبانی اداره کمیته امداد امیریه دامغان ضمن بیان اینکه طرح راه‌اندازی کانون خیران کارآفرین و اشتغال برای نخستین بار در کشور و در استان سمنان انجام شد، اظهار داشت: این طرح به‌زودی در هشت استان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰۰ خیر با این کانون در استان سمنان همکاری می‌کنند، افزود: برای راه‌اندازی این کانون باید در هر استان ۱۵۰ تا ۲۰۰ خیر برای همکاری اعلام آمادگی کنند.

مشاور معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) بابیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان ازجمله اهداف مهمی است که در این راستا دنبال می‌شود، تصریح کرد: رسیدن به خودکفایی مددجویان کمیته امداد از دیگر سیاست‌های جدی است که در این طرح اجرایی می‌شود.

حاجی عبدالوهاب با تأکید بر اینکه توسعه این طرح در شهرستان‌های استان سمنان در دستور کار قرار دارد، گفت: تا پایان امسال کانون خیران کارآفرین و اشتغال راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر 4804378

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد استان سمنان امیریه دامغان اشتغال مددجویان کمیته امداد بوشهر ایلام تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا یاسوج آلودگی هوا بیرجند بارش برف بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، رئیس جمعیت هلال احمر تالش گفت: در هفته هلال احمر با همراهی و مشارکت خیران، پزشکان داوطلب و دهیاری روستای کوهستانی بسک بخش مرکزی شهرستان تالش طرح کاروان سلامت ومعیشت ویزیت وداروی رایگان را برای اهالی روستای بسک روستا‌های اطراف اجرا شد.
علی احمدی با اشاره به اینکه در این طرح پزشکان ۲۲۶ خانوار را رایگان معاینه کردند افزود: ۱۰ بسته معیشتی نیز بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.
وی گفت: ارزش دارو‌های رایگان و بسته‌های معیشتی جمعا ۲۰ میلیون تومان برآورد شد که با کمک خیران و پزشکان در این طرح جمع آوری شد.
رئیس جمعیت هلال احمر تالش با اشاره به اینکه پزشکان و خیران در طرح نیابت با خانواده پیروز شیخی پور جانباز جنگ تحمیلی دیدار کردند افزود: مربیان آموزشی هم به ۵۰نفر از اهالی این روستا امدادرسانی و کمک‌های اولیه را آموزش دادند.
دراین طرح ۴ پزشک عمومی و متخصص، ۲ پرستار و ۵ خیر و ۲۰ نفر از اعضای داوطلب و کارمند حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد