Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراح و بازیساز سیتیزن‌ها دوباره مرد اول تیمش درون زمین بود. 

طرفداری- تعویض شدن کوین دی بروین در دقایق پایانی برد 3-1 منچسترسیتی مقابل لسترسیتی در هفته هجدهم لیگ برتر، نگرانی طرفداران سیتیزن‌ها را به دنبال داشت ولی این هافبک بلژیکی می‌گوید مشکل خاصی ندارد.

به گزارش سایت گل، دی بروین که روز گذشته ستاره تیمش بود، نتوانست بازی را به پایان ببرد و جای خود را به سرخیو آگوئرو داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لنگ زدن او در پایان کار، دغدغه‌ای برای طرفداران تیمش بود اما دی بروین به خبرنگاران گفت:

فقط یک گرفتگی عضلانی بود. بازی سختی بود که نمی‌شد نتیجه‌اش را حدس زد. ما تمام توان خودمان را به کار گرفتیم. به نظرم از نظر تدافعی خوب کار کردیم و فشار زیادی به یار صاحب توپ آوردیم؛ اصلا به لسترسیتی اجازه بازی کردن ندادیم. آن‌ها جلو افتادند ولی آن موقعیت تنها فرصتی بود که داشتند. بازی کردن کنار ریاض محرز؟ ما بارها کنار هم بازی کرده‌ایم و این فصل با یکدیگر خیلی خوب بوده‌ایم. ریاض در نبردهای یک در برابر یک از بهترین‌های لیگ است، بنابراین می‌دانم که می‌توانم به او اعتماد کنم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • کنترل توپ های تماشایی ریاض محرز / فیلم