Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@09:15:55 GMT

ارائه خدمات زیبایی توسط آرایشگران تخلف است

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۸۵۳۷

ارائه خدمات زیبایی توسط آرایشگران تخلف است

عضو انجمن متخصصان پوست مازندران گفت: فعالیت زیبایی از جمله بوتاکس، تزریق و از این قبیل در آرایشگاه ها ممنوع و غیرقانونی است که روز به روز این فعالیت ها در حال افزایش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به افزایش دخالت غیرمجاز فعالیت های زیبایی و پوست، اظهار کرد: مطابق قانون هر گونه فعالیت زیبایی از جمله بوتاکس، تزریق و از این قبیل در آرایشگاه ها ممنوع و غیر قانونی است، که روز به روز این فعالیت ها در حال افزایش است و افراد زیادی را با سونامی عوارض آن درگیر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه پزشکان عمومی نیز نمی توانند در فعالیت های زیبایی دخالت کنند، عنوان کرد: پزشک عمومی که در دوره تحصیل خود هیچ کتاب و درسی در این خصوص نگذرانده نمی تواند بعد از تحصیلات خود به سمت فعالیت های زیبایی برود.

عضو انجمن متخصصان پوست مازندران با تاکید برخی عوارض غیر قابل بازگشت این فعالیت ها خاطرنشان کرد: آرایشگری کپسول ویتامین E را به لب فرد تزریق کرد و شخص بعد از سه ماه درد و اثرات بیماری به من مراجعه کرد، که بعد از چند روز بستری در بیمارستان برخی عوارض آن همچنان برای او باقی خواهد ماند.

نوربخش ادامه داد: شما وقتی به یک آرایشگر و یا دکتر غیر متخصص مراجعه می کنید مانند آن است که بر ماشینی که بیمه نیست سوار می‌شوید، در صورت خسارت چطور می توانید آن را جبران کنید.

وی بیشترین آمار شکایات از نظام پزشکی را پوست و زیبایی خواند و اظهار کرد: هر روز شاهد افزایش آن هستیم که باید در جامعه اطلاع‌رسانی شود و مردم از عوارض آن آگاهی داشته باشند.

عضوانجمن متخصصان پوست مازندران تصریح کرد: به دلیل فعالیت افراد غیر متخصص و پزشکان غیر مرتبط  فرد را دچار عوارض بسیار زیادی که بیشتر آنها دائمی هستند می کند، استفاده از داروهای چینی باعث مشکلاتی چون آلرژی، حساسیت و حتی منجر به مرگ فرد می شوند و یا عوارض ناشناخته ای که بعدها شخص را درگیر آن می کند.

نوربخش در پایان خاطرنشان کرد: معمولا 80 یا 90 درصد مراجعه کنندگان زیبایی، خانم ها هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم

داشتن زایمان لاکچری در تاریخی رند و خاص از سال ۸۸ در کشور رواج یافت و برخی از والدین بدون آگاهی از عوارض خطرناک اصرار به انجام این کار دارند. 

تولد نوزادان نارس، ابتلا نوزادان مشکلات ریوی و عفونت‌های تنفسی و افزایش آمار ابتلا به اوتیسم از جمله عوارض خطرناکی است که زایمان‌های لاکچری برای نوزادان به همراه خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • بهترین کلینیک‌ های لیزر موهای زائد آقایان در تهران
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم
  • آیا عمل بینی واقعا به افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کند؟
  • (ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • عوارض مصرف بیش از حد ویتامین D