Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان همدان: محسن صیفی کار با بیان اینکه کتاب «ملازم اول غواص» به روایت «محسن جام بزرگ» به رشته تحریر درآمده است، گفت: این کتاب به روایت غواص و نیروی چیره دست واحد اطلاعات عملیات لشکر انصار الحسین (ع) همدان، به نام محسن جام بزرگ به نگارش درآمده است که پس از اعزامش از کلاس‌های تدریس در آموزش و پرورش همدان به جبهه‌ها، در عملیاتی چون والفجر ۲، شناسایی بشگان، والفجر ۵، والفجر ۸، عملیات انصار در جزیره مجنون و در نهایت در عملیات کربلای ۴ حضور فعال و تأثیرگذار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پژوهنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه محسن جام بزرگ در عملیات کربلای ۴، با جراحت بسیار شدیدی به اسارت عراقی‌ها درآمده است، تصریح کرد: کتاب «ملازم اول؛ غواص» به نقش ویژه محسن جام بزرگ و رزمندگان گردان جعفر طیار (ع) قبل از عملیات کربلای ۴ در حوزه آموزش غواصی به رزمندگان و بعد از اسارت مبنی بر تشکیل جبهه دیگر در قلب دشمن اشاره می‌کند.

وی کتاب «ملازم اول؛ غواص» را از تولیدات مشترک حوزه هنری و مرکز حفظ آثار سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد و گفت: این کتاب دارای ۲۶ فصل و ۸۳۸ صفحه است و همزمان با سالگرد عملیات کربلای ۴ از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب خواهد شد.

محسن صیفی کار این کتاب را روایتگر عملیات کربلای ۴ و درخشش رزمندگان استان همدان در این عملیات دانست و تصریح کرد: بخش عمده این کتاب شامل دوران کودکی، سربازی، انقلاب، گشت‌های شناسایی اطلاعات و عملیات و روایت‌های مختلف گردان غواصی در سال‌های دفاع مقدس است.

کد خبر 4804406

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری معرفی کتاب عملیات کربلای ۴ بوشهر ایلام تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا یاسوج بیرجند آلودگی هوا بارش برف بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار،۱ دستگاه برف خور،۱ دستگاه گریدر،۲ دستگاه لودر،۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان افزود: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

آهکی در پایان گفت: محور گنجنامهتویسرکان از امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راهها،مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می شود.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • کافی است انسان باشد!
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد