Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@01:27:53 GMT

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۸۸۰۳

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

شرکت تصفیه آسا ، با سابقه طولانی در زمینه واردات و فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اصل تایوان در ایران به ارائه مشخصات فنی و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی و همچنین تعداد مراحل فیلترهای تصفیه اب این دستگاه ها و عملکرد تصفیه اب نموده و در یک صفحه بیش از 40 الی 50 برند معتبر تصفیه اب تایوانی ایرانی آلمانی و… را بررسی نموده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد میشود برای مشاهده به صفحه دستگاه تصفیه آب شرکت تصفیه آسا مراجعه نموده و همچنین برای مشاوره خرید دستگاه تصفیه اب خانگی تایوانی میتوانید با شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید .

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

وقتی صحبت از انتخاب و خرید دستگاه تصفیه اب خانگی پیش میاید باید حتما نکات مهم خرید تصفیه آب را هم بررسی نمود تا بهترین گزینه مناسب منزل خود را انتخاب کنید . از جمله این نکات تعداد مراحل فیلتر تصفیه آب خانگی ، هزینه نگهداری تصفیه آب ، هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی ، گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه آب است . اما قبل از همه این مسائل مدل های متفاوت با سیستم های مختلف بسیاری در بورس تصفیه آب و مراکز و فروشگاه های تصفیه آب تهران و ایران به فروش میرسند که در میان این همه مدل سیستم اسمز معکوس میتواند گزینه بهتر و عقلانی تری برای انتخاب باشد .

دستگاه تصفیه آب خانگی ro چیست و چگونه کار میکند ؟

دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس آر او Ro Reverse Osmosis System جدیدترین تصفیه اب خانگی و بهترین سیستم تصفیه آب آشامیدنی در دنیا محسوب میشود که توسط کارشناسان آمریکایی و تحت لیسانس آمریکا به سراسر جهان عرضه میگردد . این دستگاه با استفاده از تکنولوژی ممبران اسمز معکوس عملکرد کاملی روی آب آشامیدنی انجام میدهد که به شما عزیزان توضیح میدهیم . در فیلترهای سه گانه تصفیه اب در مراحل اول دوم و سوم ، شن و ماسه و گل و لای و تمام املاح بزرگ تر از 5 میکرون حذف و تصفیه کامل میشوند . کلر و مواد جانبی کلر نیز توسط کربن اکتیو و کربن بلاک موجود در مرحله دوم و سوم تصفیه میشود و آب وارد فیلتر ممبران اسمز معکوس که قلب اصلی آب تصفیه کن خانگی شماست خواهد شد . فیلتر ممبران اسمز معکوس یک فیلتر بسیار ریز بافت بوده که تمام املاح مضر آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را حذف و تصفیه مینماید . این املاح عبارت اند از نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و آلومینیوم و… که مضرات بسیار زیادی برای بدن انسان دارند و سرطان زا نیز هستند .

فیلتر پنجم تصفیه اب خانگی پست کربن یا کربن خطی است که بو ، طعم و رنگ آب آشامیدنی را تصفیه میکند و در فیلتر مینرال معدنی ساز که شماره ششم از ترتیب فیلترهای تصفیه آب خانگی است ، املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه اب حذف شده بودند به اب اشامیدنی باز میگردند تا سختی آب آشامیدنی بیش از اندازه کاهش پیدا نکند و دلیل تلخی آب تصفیه شده نیز کاهش بیش از اندازه سختی آب است .

در انواع بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی یونیزه ، فیلتر هفتم یا آلکالاین با افزایش سطح ph آب آشامیدنی آن را یونیزه قلیایی کرده و خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی به آب میبخشد . برخی از انواع دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای یو وی دار که مناسب برای آب چاه هستند با دارا بودن لامپ و اشعه ماورا بنفش آب آشامیدنی را انگل زدایی و میکروب زدایی مینمایند .

توجه داشته باشید که انواع بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران و یک سیستم اسمز معکوس باید حتما دارای پمپ و مخزن تصفیه آب باشد و سیستم های بدون پمپ و مخزن بدون شک توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی را نخواهند داشت پس فریب کلاهبرداران را نخورید .

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

همانطور که اشاره شد مارک های متفاوتی با کیفیت ها و کارایی مختلف در بازار هستند که میتوان تهیه نمود اما این که چه مارکی مناسب ترین گزینه است چند فاکتور خاص برای بررسی دارد . اول این که یک دستگاه خوب حتما باید دارای نماد اصالت باشد یعنی چند شاخصه اصلی داشته باشد که اصلی و تقلبی بودن آن را از هم متمایز کند . دوم این که هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب نباید بیش از اندازه باشد چون در آینده به مشکلات خاصی بر خواهید خورد . سوم این که دستگاه مورد نظرتان را از نظر استاندارد بودن فیلترهای تصفیه آب و این که در همه جا یافت شوند بررسی کنید . برخی دستگاه های قدیمی موجود در ایران فیلترهای نایابی دارند و خریداران آن محصولات مجبور میشوند دستگاه خود را کاملا تعویض نمایند . پیشنهاد میکنیم برای مشاوره خرید و معرفی بهترین مارک آب شیرین کن خانگی با کارشناسان شرکت تصفیه آسا شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید تا بهترین گزینه ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهند .

قیمت دستگاه تصفیه آب شرکت تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا ، مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران به عرضه و فروش اینترنتی فیلتر تصفیه آب و انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل میپردازد که در این بین خدمات نصب و ارسال رایگان ، گارانتی بدون قید و شرط قطعات و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر و پاسخگویی 24 ساعته از جمله خدمات این شرکت به مشتریان میباشد . شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت شرکت تصفیه آسا از انواع محصولات و خدمات شرکت اطلاع پیدا نموده و با شماره گیری 02177167717 با مشاورین متخصص فروش تصفیه آسا ارتباط برقرار نمایید.

2121

کد خبر 1333875

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • کشت خانگی سبزیجات با مایعی غیر قابل آشامیدنی
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش