Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قرچک بابیان اینکه بزرگ‌ترین مأموریت بسیج خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: خانواده بزرگ شهرداری قرچک نیز بسیجی وار در حال خدمت به مردم است و از هیچ کوششی در راه خدمت‌رسانی به این عزیزان کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ صبح یکشنبه نشست صمیمی جمعی از بسیجیان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل شهرداری قرچک با محسن خرمی شریف شهردار، محسن کهزادی رئیس شورای اسلامی شهر و سرگرد شهیری فرمانده سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این جلسه اظهار کرد: امروز بسیج ضامن امنیت در شهرستان قرچک و کشور است و هرزمانی نیاز به اقدام جهادی و انقلابی باشد واردشده و با سرعت و دقت عمل می‌کنند.

وی افزود: هر جا که اسم بسیج در میان باشد آرامش خاطر ایجاد می‌شود و تفکر بسیجی موجب امنیت خاطر شده است.

شهردار قرچک گفت: اگر امروز سربلندی و اقتدار ایران اسلامی که در سراسر جهان به وجود آمده به واسطه نهادینه شدن بسیج و تفکر بسیجی در بین آحاد مردم است.

این مدیر شهری بابیان اینکه بزرگ‌ترین مأموریت بسیج خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: خانواده بزرگ شهرداری قرچک نیز بسیجی وار در حال  خدمت به مردم است و از هیچ کوششی در راه خدمت‌رسانی به این عزیزان کوتاهی نخواهد کرد.

بسیج از هیچ تلاشی برای حفظ امنیت کشور دریغ نمی‌کند.

محسن کهزادی رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه گفت:  لقب بسیجی کرامتی بزرگ است که می‌تواند نصیب انسان شود و افتخاری بزرگ برای بسیجی است.

وی بابیان اینکه بسیج از هیچ تلاشی برای حفظ امنیت کشور دریغ نمی‌کند، افزود: بسیج در طول انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان سینه سپر کرده و امروز نیز این نیروی مردمی از هیچ تلاشی برای حفظ امنیت و اقتدار کشور دریغ نمی‌کند.

گفتنی است در پایان این نشست صمیمی توسط فرمانده سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک از تلاش‌ها و خدمات ارزنده شهردار و رئیس شورای شهر تقدیر به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج خانواده خدمت رسانی خدمت رسانی به مردم شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه معلم نقش هدایتگری در جامعه را بر عهده دارد و رسالت او هم ردیف رسالت انبیاالهی است، افزود: معلمان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند.
وی در ادامه با تبریک روز بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی، افزود: بسیجیان همواره در مسیر ارزشمند خدمت به مردم سربلند و ثابت قدم باشند.
خطیب جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت دانشجویان دانشگاههای آمریکا و اروپا از مردم بی دفاع غزه اشاره کردو گفت: این موضوع بیانگر نزدیک شدن نابودی و افول استکبار و آزادی قدس شریف است
وی در پایان تاکید کرد: از دیدگاه اسلام، بزرگترین کار، خدمت به جامعه و فقرا و تلاش برای توسعه و آبادانی است، همان کاری که دولت اکنون در دستور کار قرار داده است.

دیگر خبرها

  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز