Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@23:36:15 GMT

مصاحبه جذاب یورگن کلوپ با رادیو بی‌بی‌سی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۹۰۳۴

مصاحبه جذاب یورگن کلوپ با رادیو بی‌بی‌سی

یورگن کلوپ در گفتگو با پادکست زنده رادیو5 بی‌بی‌سی به سوالات این رسانه پاسخ داده و بی‌بی‌سی پنج تا از جذاب‌ترین پاسخ‌های او را منتشر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با هدایت سرمربی آلمانی‌اش یورگن کلوپ در حال حاضر با اختلاف ده امتیاز با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش صدرنشین لیگ برتر جزیره است. قرمزها با هدایت او نه تنها قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ هستند بلکه دیروز موفق شدند جام قهرمانی باشگاه‌های جهان را هم به افتخارات خود بیفزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یورگن کلوپ در مصاحبه‌ای با پادکست زنده رادیو5 بی‌بی‌سی به پرسش‌های این رادیو درباره مسائل مختلف پاسخ داده و بی‌بی‌سی پنج تا از جذب‌ترین پاسخهای او را منتشر کرده است.

 

 

از کدام بخش کار مربی‌گری خوشت نمی‌آید؟

این کار خیلی پرتنش است ولی من 19 سال است این کار را می‌کنم و اگر هم مربی نبودم مطمئنا یک شغل پرتنش دیگر داشتم. این شغل خرج زندگی آدم را می‌دهد ولی شما دائما تحت نظر هستید و این جالب نیست. تا به خودتان می‌آیید می‌بینید که در شبکه‌های اجتماعی هدف گرفته شده‌اید. من همیشه می‌گویم که مردم به مرزهایم احترام بگذارند و با گفتن این حرف مشکلی ندارم.

 

 

بعد از قهرمانی در مادرید، چطور مانع از غرور بیش از حد بازیکنان شدی؟

ما آگاهانه تصمیم گرفتیم و به بازیکنان لیورپول گفتیم که هدف ما قهرمانی در یک رقابت مشخص نیست بلکه خود قهرمانی هدف ما است و ما برای قهرمان شدن هیچ حد و مرزی برای خودمان نمی‌شناسیم. لحظه‌ای که آن جام را فتح کردیم مهم بود ولی این احساس را به ما نداد که دیگر کارمان تمام شده است.

 

ما معمولا بین خودمان فکر می‌کنیم وقتی 20 یا 30 سال دیگر دور هم جمع می‌شویم وقتی به این سالها برمی‌گردیم باید از خودمان بپرسیم خب، آن قهرمانی مال چه سالی بود؟ 2019 یا 202؟

 

تا اینجا که همه چیز خوب بوده. ما سعی می‌کنیم از زمان‌مان حداکثر استفاده را ببریم. هیچ فشاری روی تیم نیست و آنچه وجود دارد فرصت است.

 

وقتی تصمیمات سخت می‌گیری، چطور احترامت را حفظ می‌کنی؟

همه بازیکنان سابق من شماره تلفنم را دارند و ما با هم در تماس هستیم. حتی وقتی با هم بازی می‌کنیم، اگر ما 5-1 برنده شویم دوست دارم آن یک گل را بازیکن سابقم بزند. رابطه ما یک رابطه شبیه به رابطه خانوادگی و دوستانه است که همیشه ادامه دارد. وقتی در ماینتز بودم می‌دانستم بازیکنانم پول زیادی نمی‌گیرند و برای همین گرفتن تصمیمات سخت منجر به بیرون رفتن آنها از تیم برایم دشوار بود. ولی حالا در سطح دیگری هستم و تصمیم‌های من بازیکنانم را بی‌خانمان نمی‌کند چون آنها باشگاه دیگری پیدا خواهند کرد. من در چنین لحظاتی کاملا صادقانه رفتار می‌کنم با اینکه از کارم لذت نمی‌برم. هر چیزی زمان خودش را دارد و قرارداد بازیکنها هم همینطور است. من هیچوقت یک بازیکن را به خاطر اینکه خیلی دوستش دارم در تیمم نگه نمی‌دارم.

بزرگترین شگفتی‌ساز لیورپول کیست؟

من ترنت الکساندر آرنولد را از وقتی 17ساله بود می‌شناسم. او استعداد بزرگی بود ولی مطمئن نبودم از نظر بدنی بتواند به اندازه کافی موفق شود. ولی او حالا یک ماشین است. بله او شگفتی واقعی لیورپول بوده.

 

الگوی بزرگ زندگی‌ات کیست؟

بوریس بکر، اسطوره تنیس همنسل من و قهرمان بزرگ من است. سال 1985 زمانی که او در 17سالگی برای اولین بار قهرمان ویمبلدون شد آن روز یکی از بهترین روزهای زندگی من هم بود. همسر من و همسر سابق بوریس ترتیبی داده بودند تا ما همدیگر را ببینیم چون همسرم می‌دانست که چقدر دوست دارم بوریس بکر را ببینم. در آن لحظه زبانم بند آمده بود که خب می‌دانم باورش برای همه مشکل است. من همیشه می‌دانستم که من و بوریس می‌توانیم دوستهای خیلی خوبی بشویم و آن شب طوری رفتار کردیم که انگار دوست‌های صمیمی هستیم.

 

 

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد

گواردیولا معتقد است تیم‌های انگلیسی در بلندمدت کار سختی در رقابت‌های اروپایی خواهند داشت. 

طرفداری | گواردیولا اعتراض یورگن کلوپ به فشردگی برنامه بازی‌ها را درک می‌کند. 

پس از پیروزی مقابل چلسی در نیمه نهایی جام حذفی، پپ گواردیولا مقابل دوربین تلویزیون بی بی سی صحبت‌های تندی مطرح کرد و گفت: سران فوتبال انگلیس به خاطر حق پخش، منچسترسیتی را نابود کردند. دیدگاه سرمربی اسپانیایی با حمایت میکل آرتتا و سایر مربی‌ها همراه شد. امروز نیز یورگن کلوپ در نشست خبری خود به این نکته اشاره کرد که با توجه به شدت فشردگی بازی‌ها، منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول نتوانسته‌اند در رقابت‌های اروپایی فرم همیشگی خودشان را به نمایش بگذارند. سرمربیان لیگ برتر انگلیس در کنار آسیب‌های فیزیکی بازیکنان به بحران روانی آن‌ها نیز اشاره می‌کنند. پپ گواردیولا در واکنش به صحبت‌های کلوپ گفت:

با یورگن کلوپ کاملا موافق هستم. در مورد حذف تیم‌های انگلیسی نمی‌دانم علت واقعی چه بود اما همانطور که کلوپ گفت، برنامه بازی‌ها یکی از دلایل اصلی محسوب می‌شود. این موضوع قرار نیست تغییر کند. شاید فصل آینده سه یا چهار تیم انگلیسی در مراحل پایانی رقابت‌های اروپایی حاضر باشند اما در بلند مدت این کار دشوار خواهد بود. 

کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید

آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟

امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپاست

 حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه