Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت:همزمان با ۱ دی روز راهدار ۱۱۰ اکیپ راهداری برای انجام عملیات زمستانی عازم محور‌های مواصلاتی استان اردبیل شدند.

او افزود: ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در قالب ۱۱۰ اکیپ راهداری جهت انجام عملیات برفروبی و بازگشایی راه‌ها عازم محور‌های مواصلاتی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل بیان کرد: این راهداران زحمتکش جهت خدمات رسانی به مردم و رانندگان در ۱۲ راهدارخانه ثابت و سیار استان اردبیل مستقر می‌شوند.

رحمتی جهت انجام عملیات نمک پاشی در ایام زمستان از خریداری و ذخیره سازی ۲۰ هزار تن نمک در راهدارخانه‌های استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: طبق سنوات گذشته با تلاش شبانه روزی راهداران و دعای خیر مردم امسال نیز هیچگونه مسدودی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل نخواهیم داشت.

او از عموم مردم و رانندگان خواست قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان از وضعیت راه‌ها مطلع شده و خودروی خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکیپ راهداری عملیات زمستانی محورهای مواصلاتی راهدارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط محور‌های مواصلاتی برای سفر مناسب نیست

با توجه به صدور هشدار زرد هواشناسی از امروز ۱۵ اردیبهشت ماه تا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، اکثر محور‌های مواصلاتی و جاده‌ها، شرایط مناسبی برای سفر کردن ندارند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی می‌شود ترافیک پرحجمی را در اکثر محور‌های مواصلاتی شاهد باشیم؛ در حال حاضر اکثر محور‌های مواصلاتی، محور‌های اصلی کشور تردد باز است.

در محور هراز هم با توجه به شرایط ترافیک، شمال به جنوب به صورت مقطعی محدودیت یکطرفه اجرا خواهد شد؛ با توجه به صادر شدن هشدار زرد هواشناسی از امروز (۱۵ اردیبهشت) تا سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت)، اکثر محور‌های مواصلاتی و جاده‌ها، شرایط مناسبی برای سفر کردن ندارند.

با توجه به سطح لغزندگی محورها، به رانندگان توصیه می‌شود حتماً رعایت سرعت مطمئنه و مجاز را در دستورکار خود قرار دهند.

همچنین آزادراه تهران - شمال شب گذشته چند مورد ریزش سنگ رخ داد که تا صبح امروز جنوب به شمال این محور مسدود بود؛ اما در حال حاضر این محور بازگشایی شده است.

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • خانواده‌ ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» مهمان هلال‌احمر شدند
  • خانواده‌ای ۱۱ نفره گرفتار در کوه اکوز داغی مهمان هلال‌احمر شدند
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • شرایط محور‌های مواصلاتی برای سفر مناسب نیست