Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز خواجه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قشر زحمتکش صیاد در جزیره خارگ با مشکلاتی مواجه است که با درایت بخشدار و اداره کل بنادر و دریانوردی تا حدود زیادی مشکلات زیرساختی با ایجاد حوضچه آرامش حل‌شده که جای تقدیر دارد.

وی افزود: طی سال‌های اخیر صیادان و شرکت پخش در حوزه هزینه تمام‌شده سوخت تحویلی با مشکلاتی مواجه بودند که این افزایش قیمت مورد اعتراض صیادان زحمتکش خارگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه بالاسری سوخت صیادان خارگی لغو شد

خواجه تصریح کرد: از سال گذشته مکاتبات شورای شهر خارگ برای رفع مشکل فوق با شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی آغاز شد و جلسات متعددی در این زمینه صورت گرفت و خوشبختانه موضوع دریافت هزینه بالاسری سوخت صیادان خارگی لغو شد.

رئیس شورای شهر خارگ خاطرنشان کرد: در زمینه پروژه‌های صید و صیادی خارگ بخشداری بخش تلاش‌ها و مکاتبات فراوانی را به انجام رسانده است و دو خواسته به حق این قشر زحمتکش مشخص شدن متولی شیلات و به سرانجام رسیدن پروژه‌های زیرساختی حوزه صید و صیادی جزیره خارگ که امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن باتدبیر سازمان شیلات کشور به سرانجامی ختم شود.

کد خبر 4804390

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر خارگ بوشهر ایجاد زیرساختها بوشهر ایلام تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا یاسوج بیرجند آلودگی هوا بارش برف بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم پشت تریبون ایستاد و گفت: ما سال ۱۴۰۱ یادبود مرحوم گل اقا را داشتیم و این پیشنهاد مطرح شد جشنواره محلی مربوط به ایشان ملی شود تا خدماتی به حوزه طنز ارائه شود. دنیای طنز فومنی معتقد و منتقد است و طنز امروز باید به این دنیا برسد. من به عنوان مخاطب گل آقا به خاطر می‌آورم که این مجله تا چه حد مورد اقبال مردم بود. اینطور نبود که یک مجله ساده باشد بلکه گل آقا صراحت عمومی داشت. طنز کارکرد عمومی دارد و مردم با آن همراه هستند.

مهدی‌پور با اشاره به نقدهای وزیر نسبت به وضعیت طنز و طنزنویسی گفت: ما در جریان کمبودها و کاستی‌های این حوزه هستیم و وقتی این رویداد رشد قابل توجهی داشته و در دو سال آثار رسیده رشد بیش از دو برابری داشته است، این بیانگر توجه ویژه به این حوزه است که البته باید بیشتر هم شود.

مهدی‌پور در پایان سخنانش گفت: ما تلاش می‌کنیم نخبگان این حوزه تقویت شوند و بتوانند کارهای انتقال تجربه را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه