Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: ایام الله هایی که در کشور با نام های مختلف شکل گرفته اند همواره باید برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تبیین شود چرا که ممکن است به فراموشی سپرده شود و بعد عده ای از این فرصت استفاده کرده و تاریخ و وقایع ان روز ها را تحریف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پشت هر واقعه ای تفکراتی نهفته است و دشمنان نظام اسلامی سعی دارند تا انقلاب را به چالش بکشند که اگر مردم به این بصیرت برسند که پشت این جریان ها چه تفکراتی وجود دارد بدون شک در مقابل انها خواهند ایستاد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: در جریان انتخابات سال ۸۸ دشمن به بهانه تقلب و تخلف در انتخابات توانست اشوب هایی را در سطح کشور رقم بزند و جریان سازی را ایجاد کند که چندین ماه به طول انجامید که در نهایت مقام معظم رهبری با بیان واقعیات به مردم انها را به بصیرت دعوت کرد و مردم انقلابی صف خود را از اشوب گران و اختشاش گران جدا کردند.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: در همین جریان اختشاشات اخیر نیز به بهانه گران شدن بنزین دشمن ملت ایران را تحریک کردند و فضایی را ایجاد کردند که حتی بحث رهبری را نیز تحت تاثیر قرار داده بودند اما باز هم سخنان رهبری توانست این توطئه را نیز خنثی کند و مردم فهمیدند پشت این جریانات, تفکرات انحرافی دشمنان نظام وجود دارد.

وی بیان کرد: فتنه ۸۸ هنوز هم تمام نشده و دشمن در این یک دهه گذشته عملیات های روانی و اشوب های کوچکی را برنامه ریزی کرد تا بتواند برنامه اصلی خود را به بهانه انتخابات سال جاری رقم بزند که با بصیرتی که در رهبر انقلاب وجود دارد و روشنگری های ایشان این فتنه نیز سرانجامی نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در این دهه دشمن هزینه های بسیاری برای ایجاد تفرقه و فتنه در کشور ما انجام داده و با ورود تجهیزات و امکانات خود توسط افراد خود فروخته داخلی سعی در ایجاد یک اتفاق بزرگ داشت که اتفاقات اخیر که به بهانه گران شدن بنزین رخ داد باعث شد بسیاری از این افراد خود را نشان داده و شناسایی شوند و در نهایت بخشی از نقشه انها شکست بخورد.

آیت الله حسینی شاهرودی اظهار داشت: برگزاری یوم الله های مختلف می تواند مانوری باشد از امادگی و بصیرت مردم ایران برای مقابله با هجمه های مختلف دشمنان که به بهانه های گوناگون سعی دارند بین نظام و ملت ایران فاصله ای ایجاد کنند.

وی افزود: بصیرت داشتن و اگاهی داشتن مردم به ویژه قشری که در شرایط اقتصادی کنونی دچار مشکلات هستند باعث می شود که در جریانات و اتفاقاتی که مانند اختشاشات اخیر شکل گرفت فریب دشمن را نخورند و بدانند هر کاری که در کشور انجام می شود بخش عظیمی از ان به نفع خود همین مردم است.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: دشمن هر روز یک برنامه و یک طرح جدید برای دشمنی با نظام اسلامی ایران و انقلاب ما دارد و ما باید هوشیار و با بصیرت باشیم تا بتوانیم این توطئه ها را درک کنیم تا در مقابل انها ایستادگی کنیم.

کد خبر 4804409

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در کردستان سیدمحمد حسینی شاهرودی 9 دی بوشهر ایلام تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا یاسوج بیرجند آلودگی هوا بارش برف بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان