Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@19:21:56 GMT

نشان تجاری کمیته المپیک ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۹۵۷۱

نشان تجاری کمیته المپیک ثبت شد

ایران اکونومیست- سخنگوی کمیته ملی المپیک از ثبت نشان تجاری این نهاد ورزشی خبر داد و گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته بدون اطلاع و مجوز کمیته، برخی از مراکز تجاری و حتی آموزشی با استفاده از نشان و عنوان کمیته ملی المپیک فعالیت اقتصادی می‌کردند.

«کیکاووس سعیدی» روز یکشنبه در این باره افزود: از آنجایی که در دنیای تجارت و ورزش، ثبت برند یا همان نشان و علامت تجاری حائز اهمیت است، با پیگیری‌های اخیر کمیته ملی المپیک و با هدف هرگونه سوء استفاده از لوگو موفق به ثبت برند تجاری این نهاد ورزشی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: البته پیش از این و در سنوات گذشته پنج حلقه و عنوان کمیته بین المللی المپیک ثبت شده بود اما در ارتباط با ثبت لوگوی کمیته ملی المپیک اقدامی صورت نگرفت، برهمین اساس اقدامات متعددی به صورت همزمان هم برای نهایی کردن آرم کمیته بین المللی المپیک و هم مراحل ثبت لوگوی در اداره کل مالکیت معنوی انجام گرفت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهارداشت: با ثبت رسمی نشان تجاری کمیته ملی المپیک از هرگونه سو استفاده مادی و معنوی اشخاص حقیقی و حقوقی از نام، عنوان یا نشان کمیته و حلقه‌های المپیک جلوگیری شده و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی نمی‌توانند بدون مجوز و اطلاع کمیته ملی المپیک از نشان آن استفاده کنند.

ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی کجاست؟

 حسن یزدانی بعد از بازگشت از بازی‌های آسیایی هانگژو کتفش را جراحی کرد و سال ۲۰۲۳ را با نقره مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک و همچنین طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند.

با وجودی که تا امروز همه مدعیان دوبنده تیم ملی در چرخه حضور داشته و در مسابقات مختلف شرکت کرده‌اند، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو به دلیل شرایط ویژه‌اش هنوز وارد چرخه نشده و به او این فرصت داده شده است که با حضور در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان که ۱۷ تا ۲۰ خرداد در بوداپست برگزار می‌شود، بتواند در صورت آمادگی بدنی و شرایط مناسب کتفش؛ حضور در سومین المپیک متوالی را تثبیت کند.

او پیش از این قرار بود از اردوی جاری تیم ملی کشتی آزاد، بعد از ماه‌ها دوری از جمع اردونشینان، به اردو ملحق شده و تمریناتش را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال کند، اما طبق هماهنگی با فدراسیون، ترجیح داد این اردو را هم نیاید و کار‌های درمانی و تمرینی‌اش را در شهر و سالن خودش پیگیری کند.

بعد از آن جلسه دو ساعته‌ای که بین حسن یزدانی و رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی در محل فدراسیون برگزار شد، چرخه وزن ۸۶ کیلوگرم رسانه‌ای شد. بر این اساس حسن یزدانی قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان کشتی بگیرد و حالا این سؤال مطرح است که آیا با توجه به موضوع مهم انتخاب ملی‌پوش ۸۶ کیلوگرم بعد از مسابقات بوداپست، یزدانی در اردوی بعدی حاضر خواهد شد یا خیر؟

فدراسیون کشتی برای حسن یزدانی به‌عنوان قهرمان ۹ مداله کشتی ایران احترام زیادی قائل است، به همین دلیل این احتمال وجود دارد که اگر حسن یزدانی ترجیح بدهد تمریناتش را همچنان تا پیش از اعزام به مجارستان، در جویبار دنبال کند، با درخواست او موافقت شده و او از اردوی بعدی هم به خانه کشتی نیاید.

چیزی که اکنون اهمیت دارد، وضعیت جسمانی حسن یزدانی است و اینکه بتواند قابلیت‌های فنی خود را بعد از عمل جراحی کتف نیز در مسابقات به نمایش بگذارد.

نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران اعزامی به المپیک پاریس، بعد از بررسی وضعیت حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان انتخاب خواهد شد.

حسن یزدانی در دو المپیک ریو و توکیو حضور داشته است و دو نشان طلا و نقره از المپیک و هفت مدال جهانی در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • باخ: حاضرم اولین نفر در رودخانه سن شنا کنم
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • سفر هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان