Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@05:50:13 GMT

کاظمی: همه هیات مدیره استقلال استعفا دهند

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۹۶۶۵

به گزارش صدای ایران حسین کاظمی اظهار داشت: اینکه استقلال در سه بازی خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران بدون سرمربی به زمین مسابقه می‌رود نقطه‌ای تاریک در کارنامه این تیم محسوب می‌شود که پاک شدنی نیست.

وی افزود: به طور حتم نبودن استراماچونی در شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز تاثیر زیادی داشت و آن ریتم همیشگی در این تیم دیده نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاظمی خاطرنشان کرد: استقلال در این هفته‌ها که استراماچونی را روی نیمکت خود نداشته است، ۵ امتیاز حساس را از دست داده که به طور حتم در ادامه فصل اثرات زیادی را در راه قهرمانی این تیم خواهد داشت.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: متاسفانه مدیریت وقت استقلال در رفتن استراماچونی مقصر بود و باید آن‌ها پاسخکوی افکار عمومی باشند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به نظر من باید هرچه سریعتر تکلیف استقلال مشخص شود تا این تیم بتواند با آرامش به کارش ادامه و برای نیم فصل دوم آماده شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حسین صدای ایران استقلال استراماچونی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دوم استقلال زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری 85 درصد سهام این باشگاه به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

یکی از محورهای جلسه، تأکید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تشکیل تیم «ب» استقلال در جهت پشتوانه تیم بزرگسالان و فروش بازیکنان و درآمدزایی بود.

بحث استعدادیابی و مسئولیت اجتماعی و ... دیگر مباحثی بود که از سوی علی عسگری مطرح شد و در هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باشگاه استقلال در سالیان دور تیم «ب» داشت که مقرر شد مجددا این اتفاق بیفتد و سهامدار جدید آبی‌ها دستور با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر تیم دوم داده است.

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید