Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفقی آموزش و پرورش را بازوان اصلی فرمانداری ها و هیات اجرایی در برگزاری انتخابات دانست و گفت: امروز راهبرد ما با توجه به شرایط خاص جامعه، باید راهبرد مشارکت در انتخابات باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « سیروس شفقی» در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنگرود که امروز( یک‌شنبه،۱ دی) در آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، ضمن قدردانی از دست اندرکاران نظام آموزشی شهرستان و خیرین مدرسه‌ساز، گفت: طرح تقویت بنیه علمی، آموزشی و پژوهشی دانش‌آموزان، طرحی موثر در راستای کیفیت شاخص‌های آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار لنگرود با اشاره به برگزاری همایش خردپویان و تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری، افزود: در سال ۹۷، ۴۵ نفر و در سال جاری، ۵۰ نفر از دانش‌آموزان لنگرودی موفق به کسب رتبه‌های زیر ۲هزار در کنکور سراسری شدند که این روند صعودی در اثر همکاری، هم‌افزایی و حمایت از نظام آموزشی محقق شده است.

 

وی با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی و رشد روزافزون سوادآموزی در کشور، اظهارکرد: آمار و اطلاعات این حوزه نیازمند به‌روزرسانی است و اجرای طرح شتاب‌بخشی سوادآموزی اقدامی موثر در ریشه‌کنی بیسوادی است.

 

تاکید بر بررسی وضعیت فضاهای آموزشی و  نظارت جدی بر بوفه مدارس، عدم توزیع مدارس در سطح شهرستان(موقعیت مکانی فضاهای آموزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی)، توجه به ظرفیت‌های تولید دانش‌آموزان و تقویت مهارت‌آموزی و گسترش فرهنگ کارآفرینی و توجه به سرانه فضای حیاط مدارس از دیگر موضوعات مورد تاکید در شورای آموزش و پرورش بود.

 

فرماندار لنگرود با اشاره به در پیش بودن انتخابات و اینکه آموزش و پرورش بازوان اصلی فرمانداری‌ها و هیئت اجرایی در برگزاری انتخابات به‌شمار می‌آید، تصریح کرد: امروز راهبرد ما با توجه به شرایط خاص جامعه، باید راهبرد مشارکت در انتخابات باشد و تقویت مشارکت حداکثری در انتخابات در دستور کار همه قرار گیرد.

 

«جمشید لاهوتی » نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه علمی و آموزشی آموزش و پرورش لنگرود، گفت: میانگین نمرات کتبی و نهایی دانش‌آموزان در سطح کشور ۱۲ و هفت دهم درصد، در استان یازده و ۶ دهم و این میانگین در سطح شهرستان ۱۳ و ۳۴ صدم درصد است که این نشان‌دهنده رشد علمی دانش‌آموزان لنگرودی است.

 

مدیر آموزش و پرورش لنگرود با اشاره به افتتاح سه پروژه خیرساز مرکز مشاوره، سالن ورزشی " هیوا شفیع زاده" و سایت کامپیوتری در چاف و چمخاله، افزود: برای سالن ورزشی انزلی محله لنگرود نیز 3 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

 

وی با اشاره به طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، گفت: فعال کردن پژوهش‌سرای دانش‌آموزی، اردوهای علمی، حمایت از دانش‌آموزان معدل بالا، کارگاه‌های آموزشی، بازارچه‌های دانش‌آموزی از جمله مواردی است که در تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان موثر است.

 

لاهوتی در این جلسه بر برگزاری شانزدهمین سال همایش خردپویان، احکام رتبه‌بندی و اجرای رتبه بندی در آموزش و پرورش و آمادگی کامل جامعه فرهنگیان در انتخابات دوم اسفند تاکید کرد.

 

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا مسجد انتخابات مسجد خطبه های نماز جمعه نماز جمعه کانون های مساجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان مسجد لنگرود شورا آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، صبح سه شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ سپاس معلم که در دبیرستان شاهد شهیده مقبل ناحیه یک این شهر برگزار شد اظهار کرد: اموزش و پرروش در شکل گیری شخصیت یک انسان نقش مهم و محوری دارد.

هاشم ناظمی جلال افزود: آموزش و پرورش اساسی‌ترین سنگ بنای توسعه و شکل‌دهنده شخصیت فرهنگی جامعه است.

وی به نقش مهم معلم اشاره کرد و ابراز داشت: شکل گریر شخصیت یک فرد و دانش آموز با نقش‌آفرینی معلم و دانش‌آموز حاصل می‌شود.

وی در ادامه به روز شمار هفته معلم اشاره کرد و بیان داشت: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه با عنوان نور مهطر، پنجشنبه فرزانه زمان، جمعه ایثار به توان تو، شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه محور جامعه، یکشنبه پا جای پای انبیا، دوشنبه پاک جوهران و سه‌شنبه آخرین روز آینده در دستان تو نام‌گذاری شده است.

ناظمی جلال از برگزاری برنامه های متعدد به مناسبت روز معلم اشاره کرد و گفت:: همزمان با هفته پاسداشت مقام معلم برنامه‌های متنوعی در سطح استان اجرا و از معلمان نمونه و تلاشگر تجلیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان بر لزوم قدر شناسی دانش آموزان از فرصت های علم و تحصیل تاکید و عنوان کرد: دانش‌آموزان باید قدر فرصت دوران تعلیم و تربیت را بدانند و از تجارب معلمان خود استفاده کنند تا زمینه اعتلای اخلاقی و شایستگی‌های فردی و اجتماعی آنها فراهم آید.

وی شهید مطهری را متفکر قرن و استاد بی‌بدیل علم و عمل دانست و خاطر نشان کرد: لازم است دانش‌آموزان با اندیشه‌ها و تفکرات این علامه اندیشمند آشنا شوند.

کد خبر 6092855

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات