Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف یک فقره اخلال در نظام اقتصادی و فروش ارز دولتی در استان خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و بالغ بر ۱۶۷ میلیارد ریال درآمد نامشروع کشف شد. ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار مجید شجاع  ظهر امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی اخباری مبنی بر گرفتن ارز با نرخ دولتی توسط چند شرکت در یکی از شعب بانک‌های استان برای وارد کردن کالاهای اساسی دریافت کردند که با پیگیری موضوع مشخص شد این شرکت‌ها با عدم وارد کردن کالا، ارز دریافتی را در بازار آزاد به فروش رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد: مفسد اقتصادی با هر «ژن و اسمی» باید به پای میز محاکمه کشیده شودخبر جدید یک نماینده درباره دستگیری مفسد اقتصادی فراریمفسد اقتصادی در بیرجند دستگیر شد

وی گفت: با هماهنگی مقام قضائی و استعلام از بانک‌های مربوطه مشخص شد دو شرکت مبلغی یک میلیون و 920 هزار و 94 یورو ارز دولتی به بهانه وارادات کالا از بانک دریافت کرده اما نسبت به وارد کردن کالا اقدامی انجام نداده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: متهمان از طریق فروش ارز دولتی در بازار آزاد حدود 167 میلیارد ریال درآمد نامشروع کسب کرده که در این رابطه یک متهم دستگیر و به دلیل عدم حضور سایر متهمان در خراسان جنوبی، با هماهنگی مقام قضائی تحت پیگرد قرار گرفتند.

شجاع، خاطرنشان کرد: با توجه به ملی بودن موضوع پرونده برای سیر مراحل قانونی توسط مقام قضائی به دادسرای ویژه اقتصادی تهران ارسال شد و شناسایی و دستگیری سایر متهمان در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ 252/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ دهقان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از انباری ۲۲ تن برنج احتکار شده کشف کردند.

وی افزود: ارزش کالای احتکار شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این خصوص  یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود:  متهم دستگیر شده به همراه پرونده  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی