Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز مهلت شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده به هیئت نظارت پایان می‌یابد و انتخابات مجلس یازدهم از فردا وارد مرحله‌ای جدید خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درحالی که 60 روز تا برگزاری یازدهمین دوره انتخابات اعضای خانه ملت و قوه مقننه کشور مانده، گروه‌ها و احزاب سیاسی در حال برنامه‌ریزی و آمادگی برای حضور در عرصه انتخابات و قرارگرفتن در برابر آراء مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، 27 آذر درباره بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی اعلام کرد: پرونده 15185 نفر مورد بررسی قرار گرفت و در نتیجه صلاحیت 91.2 درصد از افراد در هیئت‌های اجرایی مورد تایید قرار گرفت و نتیجه به هیئت‌های نظارت اعلام شد.

پس از بررسی صلاحیت‌های داوطلبان نمایندگی مجلس توسط هیئت‌های اجرایی که از 17 الی 26 آذر انجام و همچنین ابلاغ مراتب رد صلاحیت به داوطلبان در تاریخ 27 آذرماه، بازه زمانی شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده به هیئت نظارت استان از تاریخ 28 آذر الی 1 دی‌ماه تعیین شده بود که امروز به پایان می‌رسد.

طبق جدول زمان‌بندی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انتخابات از فردا (2 دی) به‌مدت 20 روز وارد مرحله "رسیدگی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیئت نظارت استان و اظهارنظر درخصوص صلاحیت کلیه داوطلبان پس از کسب نظر هیئت مرکزی نظارت و اعلام آن به فرماندار مربوطه" تا  21 دی‌ماه خواهد شد.

جدول زمان‌بندی انتخابات مجلس یازدهم را در زیر مشاهده می‌کنید:

بنابراین گزارش، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه 2 اسفندماه برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ پایان می‌یابد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901779

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی