Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با هربار تردد از مقابل سامانه‌های هوشمند، برای متخلفانی که طرح زوج و فرد را رعایت نکرده‌ و یا برچسب معاینه فنی ندارند، مبلغ ۵۰ هزار تومان جریمه ثبت می‌شود.

داریوش امانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرایی شدن طرح زوج و فرد خودروها از درب منازل، اظهار کرد: در حال حاضر طرح ممنوعیت ترافیکی زوج و فرد با ۲۲ سامانه فعال، تردد خودروها در  منطقه مرکزی شهر را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اواخر هفته، سه سامانه فعال دیگر به سامانه‌های فعال در محدوده مرکزی شهر اضافه خواهد.

معاون حمل و تقل و ترافیک شهرداری اصفهان در تشریح روند ثبت تخلف توسط سامانه‌های هوشمند در محدوده مرکزی شهر، گفت: دو فاکتور اصلی برای سامانه های هوشمند ترافیکی جهت اعمال قانون تعریف شده است که فاکتور نخست بررسی زوج و فرد بودن خودرو و فاکتور دوم بررسی وجود برچسب معاینه فنی است.

امانی تاکید کرد: با هربار تردد از مقابل سامانه‌های هوشمند، برای متخلفانی که طرح زوج و فرد را رعایت نکرده‌ و یا برچسب معاینه فنی ندارند، مبلغ ۵۰ هزار تومان جریمه ثبت می‌شود و با وجود اطلاع رسانی‌های انجام شده بسیاری از شهروندان از روند ثبت تخلف بی اطلاع هستند.

وی با اشاره به مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا در استانداری اصفهان گفت: براساس این مصوبه، قرار است از تمامی دوربین‌های سطح شهر به عنوان سامانه هوشمند ترافیکی استفاده شود، با اجرایی شدن این مصوبه می‌توانیم طرح زوج و فرد را از درب منازل اجرا کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای پیش بینی شده و اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری در راستای اجرایی شدن طرح زوج و فرد در حال پیگیری است و در تلاش هستیم در حداقل زمان ممکن با اجرای این طرح، کیفیت هوای شهر را بهبود دهیم و به طور قطع این طرح در سال‌های آینده کمک رسان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محدوده طرح زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی بوجود آمده، به اطلاع می رساند وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

پیش از این روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است؛ از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • ۱۳۰ مورد تخلیه آب از منازل و امدادرسانی به ۱۴۰ خودرو و ۲۴۰ خانوار متاثر از شرایط جوی اخیر
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان