Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در گیلان با درخواست استعفای دبیر ستاد امر به معروف و نهی از معروف استان موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز طبق درخواست کتبی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان مبنی بر استعفا از این سمت با استعفای حسن کربلایی موافقت کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در پاسخ به نامه کتبی درخواست استعفای دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: ضمن تقدیر و تشکر و قدردانی از تلاش های چند ماهه جناب مستطاب آقای حسن کربلایی در مسئولیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر، با استعفای نامبرده موافقت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن کربلایی در درخواست کتبی استعفای خود آورده است: خدای را شاکرم با عنایت جنابعالی و حکم آیت الله صدیقی ریاست محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بیش از 6 ماه به صورت مستقیم و بی وقفه در خدمت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان بودم.

وی در ادامه درخواست استعفای خود اضافه کرد: اکنون با توجه به ثبت نام حقیر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت، علیرغم اینکه این اقدام بنده قانونی بوده و نیازی به استعفا یا مرخصی ندارد، استدعا دارم عذرم را به شکل دو ماهه و یا دائم بپذیرید و با نصب برادری شایسته بنده را عفو فرمایید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امر به معروف امر به معروف و نهی از منکر انتخابات نماینده ولی فقیه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و اشتغال و با هدف عینیت بخشیدن به شعار سال در جهت کمک به رشد تولید تصمیمات و اقدامات خوبی در شرکت آب و فاضلاب صورت پذیرفته است.

وی افزود: ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی تحت عنوان انشعابات خاص که جهت راه‌اندازی کارگاه‌ها، گلخانه‌ها و… به شرکت آب و فاضلاب از سراسر چهارمحال و بختیاری در سال گذشته ارائه شد مورد موافقت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در خصوص روند واگذاری انشعابات خاص، ادامه داد: کلیه درخواست‌ها توسط کارشناسان این شرکت مورد بازدید میدانی و ارزیابی فنی قرار می‌گیرند و پس از اخذ مدارک و جمع‌آوری اطلاعات مربوطه، پرونده تکمیل شده و جهت بررسی نهایی و اتخاذ تصمیم به کمیسیون مربوطه ارسال می‌شود.

کریمی عنوان کرد: در کمیسیون انشعابات خاص (غیر خانگی) در سال گذشته تعداد ۳۶۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه آن با ۹۵٪ درخواست‌های متقاضیان موافقت شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ مورد از انشعابات خاص مورد درخواست نیز برای بررسی مجدد با نظر مساعد ارجاع داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همواره در تلاش است تا امسال هم در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) با ارائه خدمات مناسب، زمینه را برای رونق تولید و ایجاد اشتغال بیشتر با مشارکت مردم در استان فراهم نماید.

کریمی بیان کرد: تنها علت عدم موافقت با تعداد محدودی از درخواست‌های انشعابات خاص مورد تقاضا، فراهم نبودن شرایط فنی برای واگذاری است.

کد خبر 6097786

دیگر خبرها

  • درخواست جالب از علیرضا دبیر درباره رسول خادم
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم