Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ حکمی محمد مهدی کربلایی را به سمت مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ حکمی محمد مهدی کربلایی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

وی دانش آموخته مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک از دانشگاه تگزاس آمریکا و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کربلایی سابقه فعالیت در سمت هایی همچون مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان اتکا، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان صنایع دریایی، مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در امور دریایی، ریاست هیات مدیره شرکت دیزل سنگین ایران، ریاست هیات مدیره شرکت بسط انرژی پرشیا، رییس کمیته رفاهی و صندوق تعاون سرمایه‌گذاری سازمان صنایع دریایی و معاون اجرایی و منابع انسانی سازمان صنایع هوافضا را داشته است.

وی همچنین عنوان مدیر برگزیده ملی را از رئیس جمهور و وزیر دفاع در سال ١٣٨٢ دریافت کرده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا مسجد انتخابات نماز جمعه خطبه های نماز جمعه مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خطبه نماز جمعه شهر فرودگاهی امام خمینی ره وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد