Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسینی رئیس پلیس راهور استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به خریداران یا فروشندگان خودرو توصیه کرد قبل از هراقدامی خلافی بگیرند.

سرهنگ حسینی با اشاره به لزوم اخذ خلافی خودرو‌ها افزود:کسانی که مبادرت به خرید و فروش خودرو می‌کند قبل از هرگونه اقدام، به تعویض پلاک مراجعه و خلافی خودرو را دریافت و پرداخت کنند و سپس اقدام به ثبت سند و بیمه و مراحل بعدی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: هنگام تعویض پلاک خودرو، گرفتن خلافی ارائه بیمه نامه و بقیه مدارک خودرو الزامی است.

برخی از خریداران و فروشندگان خودرو قبل از تعویض پلاک و مشخص شدن اصالت خودرو اقدام به نقل و انتقال خودرو به روش‌های مختلف می‌کنند که این ممکن است در زمان تعویض پلاک مشکلاتی را برای خریدار یا فروشنده ایجاد کند.

با توجه به اینکه مشکلاتی از قبیل سرقت در خودرو صرفاً در مراکز تعویض پلاک قابل کشف است، درصورت مراجعه فرد پیش از هرگونه تبادل وجه فاقد اصالت بودن خودرو کشف می‌شود، اما در غیر این صورت فرد خریدار ضرر می‌کند، زیرا امکان دارد فروشنده حتی با هویت جعلی اقدام به فروش خودرو کرده

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خلافی خودرو خریدخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی گفت: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده هفته آینده خودروهای وارداتی از جمله خودروهای برقی در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شود.

چند هزار خودروی وارداتی در گمرکات دپو شده؟ ۵۰ هزار یا ۱۳ هزار؟!

ضیغمی افزود: تا زمانی که سامانه عرضه خودروهای برقی آماده شود، خودروهای برقی در همان سامانه اصلی عرضه خواهد شد. بنابراین در اولین عرضه خودروهای وارداتی در سال جاری، خودروهای برقی نیز عرضه می‌شود.

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور کد خبر 848587 برچسب‌ها واردات خودرو خودروی برقی خبر مهم بازار خودرو خودرو

دیگر خبرها

  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • لوازم یدکی رنو
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید