Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:08:13 GMT

توضیح باشگاه پرسپولیس درباره ماجرای بیرانوند

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۱۲۶۹

توضیح باشگاه پرسپولیس درباره ماجرای بیرانوند

روابط عمومی پرسپولیس حضور بیرانوند در باشگاه را برای فسخ قرارداد تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از خط خوردن علیرضا بیرانوند از لیست پرسپولیس برای جدال با شهرداری ماهشهر در جام حذفی، شایعاتی حول درگیری لفظی و مشاجره او با کالدرون و تهدید این گلر برای دریافت رضایتنامه شکل گرفت که با توضیح روابط عمومی باشگاه همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسین قدوسی، روابط عمومی سرخپوشان در اینباره اینطور توضیح داد: اینکه بیرانوند در لیست پرسپولیس برای دیدار با شهرداری ماهشهر نبوده صحت دارد اما اینکه گفته شده او به مشاجره با سرمربی پرداخته درست نیست و از رسانه‌ها خواستاریم با توجه به اهمیت خبر و حواشی ای که می‌تواند شکل دهد نسبت به انتشار خبر دقیق و قابل استناد دقت کنند.

 

وی درباره اینکه گفته می‌شود بیرانوند برای دریافت رضایتنامه به باشگاه مراجعه کرده نیز گفت: اکنون که دو ساعت از پایان تمرین گذشته ایشان در باشگاه حاضر نشده و قرار هم نبوده که حاضر شود. این شایعه که او برای دریافت رضایتنامه به باشگاه مراجعه می‌کند درست نیست و ایشان و دیگر بازیکنان سرمایه باشگاه هستند. همانطور که گفتم ایشان در لیست بازی با شهرداری ماهشهر توسط کادرفنی قرار نگرفته و حضوری در باشگاه برای دریافت رضایتنامه و این شایعاتی که مطرح شده نیز نداشته است.

علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. در آستانه این بازی هنوز شرایط علیرضا بیرانوند مشخص نیست و ممکن است او بازی فردا را هم از دست بدهد.

بیرانوند امروز با انتشار یک استوری به امیررضا رفیعی، دروازه‌بان جوان پرسپولیس روحیه داد و همین موضوع شائبه غیبت او در بازی فردا را به وجود آورده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901367

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد