Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی خالدی درباره آمار مسمومیت با گازسمی منوکسیدکربن در پاییز ۱۳۹۸ گفت: برابر آمار ماموریت‌های اورژانس در سراسر کشور ۲۷۷۹ نفر در فصل پاییز به دلیل استنشاق گازسمی منوکسید کربن دچار مسمومیت شده‌اند که ۲۰۵۵ نفرشان به بیمارستان منتقل شده‌اند. ۱۳۰ نفر جان خود را از دست داده و مابقی خدمات درمانی را در محل دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان تهران با ۵۵۰ نفر بیشترین آمار اورژانس را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: پس از تهران، استان فارس با ۳۲۰ نفر در رتبه دوم و استان‌های خراسان رضوی با ۳۰۰ مورد و آذربایجان شرقی با ۱۹۲ مورد رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

۲۳۵۲۳۲

کد خبر 1333966

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اورژانس استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟