Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمود نکویی‌مقدم  افزود: این کلینیک در بخش مغز و اعصاب فعالیت می‌کند و به بیماران مبتلا به ام اس خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: همچنین در بخش مغز و اعصاب بیمارستان شفا برای بیماران سکته مغزی، بخش ICU STROCK برای آگاهی رسانی عمومی به این بیماران راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان شفا کرمان تاکید کرد: این مرکز آموزشی و درمانی در چهار زمینه قلب، مغز و اعصاب، سوختگی و چشم خدمات فوق تخصصی به مراجعان و بیماران ارائه می‌دهد و در زمینه بیماری‌های قلب و عروق مرکز جامع جنوب شرق کشور است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان ۵۳ سال قدمت دارد اظهار کرد: با انجام طرح تحول سلامت توسط دولت، بیماران از خدمات ویژه‌ای مانند هتلینگ بیمارستان شفا می‌توانند استفاده کنند.

نکویی مقدم با اشاره به فعالیت بخش سوختگی دراین بیمارستان ادامه داد: با راه‌اندازی خدمات هتلینگ و اطلاع‌رسانی مناسب بیمارانی که قبلا به مراکز درمانی خارج از استان مراجعه می‌کردند، در این مرکز درمان می‌شوند.

وی بیان کرد: همچنین بخش سوختگی از اساتید و کادر درمانی مجرب و متخصص برخوردار است و خدمات فوق‌تخصص ترمیمی برای بیماران سوختگی ارائه می‌شود.

رییس بیمارستان شفا کرمان گفت: این مرکز در بحث بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و غیره تمرین‌های متعددی داشته که در مواقع ضروری آمادگی لازم جهت پذیرش بیماران و مصدومان داشته باشد.

وی افزود: بیمارستان شفا مجهز به اورژانس هسته‌ای است تا در حوادث مرتبط با رادیواکتیو و بمباران هسته‌ای خدمات‌رسانی انجام دهد.

نکویی بیان کرد: در نظر داریم با توجه به بودجه محدود در بعد فیزیکی بیمارستان نوسازی شود و کمیته‌هایی برای بهبود کیفیت اخلاق پزشکی و خدمات‌رسانی تشکیل خواهد شد.

همچنین در این گفت‌وگو کاوه شفیعی معاون درمان و محمدحسین مصدق معاون اجرایی بیمارستان شفا کرمان به ارائه مسائل مربوط به بخش مغز و اعصاب و بخش سوختگی و قلب این بیمارستان پرداختند.

کد خبر 472254 برچسب‌ها چشم قلب استان‌ کرمان بیماری - ام اس بیماری - بیمارستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: چشم قلب استان کرمان بیماری ام اس بیماری بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات یک جوان ٣٣ ساله که پس از سقوط در لبه یک پرتگاه در ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان دچارحادثه شده بود خبرداد.

جمشید حسین‌خانی گفت: پس از اعلام سقوط فردی از ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی کرمان، بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در ادامه، با همکاری نیروهای جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرمان و عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه، عملیات انتقال و نجات مصدوم به‌صورت تخصصی آغاز شد.

حسینخانی، تصریح کرد: تیم تخصصی امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ارتفاع، در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه‌دیده که در لبه یک پرتگاه به ارتفاع ٣٠ متر بود رسیدند و پس از تثبیت، فرد حادثه‌دیده را به صورت تخصصی به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی، با بیان اینکه شهروندان هنگام رفتن به کوه تجهیزات و کفش مناسب به‌همراه داشته باشند افزود: باید با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه، به پیمایش و حرکت اقدام کنند و با برنامه‌ریزی دقیق در زمان‌بندی، از هرگونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند