Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@22:36:23 GMT

حريق در کارگاه چوب و مصنوعات چوبي

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۱۴۵۹

حريق در کارگاه چوب و مصنوعات چوبي

خبرگزاری آریا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در کارگاه چوب و مصنوعات چوبی در خیابان نرگس و فوت یک کارگر افغانستانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، جلال ملکی با بیان اینکه ساعت ٣ و 44 دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه آتش سوزی گسترده در کارگاه چوب و مصنوعات چوبی در خیابان نرگس به سامانه ١٢5 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد، اظهار کرد: بلافاصله پس از آن سه ایستگاه به همراه تانکرهای آب و تجهیزات تنفسی به محله حادثه اعزام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه محل آتش سوزی کارگاهی مسقف به وسعت حدودا 4٠٠ متر بود که با سقف‌های شیروانی که مقاومت کمی در برابر حرارت دارد پوشیده شده بود، اضافه کرد: این کارگاه محلی برای تولید مصنوعات چوبی بود که در آن مقدار زیادی چوب نگهداری می‌شد.کارگاه دارای یک نیم طبقه نیز بود و در بخشی از آن اتاقی برای استراحت کارگران وجود داشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با تاکید بر اینکه اطلاعات اولیه حاکی از آن بود پس از خروج تعدادی از کارگران یکی از آنها داخل کارگاه حضور دارد، تصریح کرد: آتش نشانان به طور همزمان عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند و با به همراه داشتن تجهیزات تنفسی وارد محل شدند و جست و جو را انجام دادند.
ملکی ادامه داد: کمی پس از ادامه جست و جوها آتش نشانان پیکر سوخته این کارگر را که جوانی ١٨ ساله و تبعه افغانستان بود پیدا کردند و پس از تحویل به اورژانس مشخص شد متاسفانه جان خود را از دست داده است. آتش نشانان در ادامه عملیات از گسترش آتش جلوگیری کردند و حریق اطفاء شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، وی تاکید کرد: این عملیات ساعت 5 و ٢٧ دقیقه بامداد به پایان رسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حریق چوب مصنوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حریق گسترده در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت

دریافت 7 MB کد خبر 6094828

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از آتش‌سوزی ویرانگر در امامزاده ابراهیم
  • جزئیات آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • جزئیاتی از پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • اعلام جزئیاتی درباره پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • تصاویری از حریق گسترده در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت