Web Analytics Made Easy - Statcounter

جو گومز امیدوار است کسب جام باشگاه‌های جهان، انگیزه مضاعفی به لیورپول تزریق کند.

طرفداری- لیورپول و فلامینگو در فینال جام باشگاه‌های جهان برابر هم قرار گرفتند که گل حساس فیرمینو در وقت‌های اضافه، جام باشگاه‌های جهان را نیز به ویترین افتخارات لیورپول اضافه کرد. پیروزی منچسترسیتی برابر لسترسیتی نیز به این معنا بود که آن‌ها با یک بازی کمتر، با فاصله 10 امتیازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکای، جو گومز پس از کسب سومین جام قهرمانی در 6 ماه گذشته، در این باره گفت:

کسب این جام تنها به مثبت اندیشی ما اضافه می‌کند. ما به عنوان قهرمان جهان از اینجا می‌رویم و چرا از چنین چیزی به عنوان موردی مثبت یاد نکنیم؟ با این حال می‌دانیم که نباید ساکن بمانیم. هنوز نصف فصل را هم طی نکرده‌ایم و حالا وقت این است که بر روی کار خود تمرکز کنیم. 

لیورپول با ترکیب اصلی خود به قطر آمد و جوانان این تیم با شکست مقابل استون ویلا در یک چهارم نهایی کارابائو کاپ، از دور این رقابت‌ها کنار رفتند. بازیکنان لیورپول اطمینان دارند که این تصمیم درستی بوده است. 

کسب این جام، خاص بود. می‌دانستیم این چیزی است که باشگاه تا به حال آن را نبرده و می‌خواستیم این جام را به افتخارات خود اضافه کنیم. باید از تمام بازیکنان، کارکنان باشگاه و هواداران بابت به دست آوردن جام تشکر کرد. خوشحالم که از این شانس بهره بردیم. به این‌جا نمی‌آیید تا چیزی جز یکی از بزرگ‌ترین جام‌های جهان را کسب کنید. به اینجا می‌آیید تا با تیم‌های قدرتمند بازی کنید. در این هفته مقابل دو تیم خوب بازی کردیم و نمی‌توانید آن را دست کم بگیرید. اتمسفر درون رختکن نشان می‌دهد که تا چه اندازه کسب این جام مثبت بوده است. یک جام دیگر کسب کردیم و برای همین نیز اینجا بودیم. 

با این حال پیروزی لیورپول بدون جنجال هم نبود و قرمزها اعتقاد داشتند که بر روی سادیو مانه خطای پنالتی شده است. پس از بررسی صحنه توسط عبدالرحمان ال جاسم با استفاده از سیستم VAR، داور قطری دستور به ادامه بازی داد. در آخر گلزنی فیرمینو در نیمه اول وقت‌های تلف شده، سند قهرمانی لیورپول در جام باشگاه‌های جهان را امضا کرد. گومز در این باره گفت:

به نظرم این ذهنیت تیم را نشان می‌دهد. وقتی آن پنالتی اعلام نشد، می‌توانست حواس تیم از بازی پرت شود. در آن صورت باید برای خودمان متاسف می‌شدیم و جریان بازی می‌توانست تغییر کند. با این حال باید از بازیکنان تقدیر کرد که استانداردها را همچنان بالا نگه داشتند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود

کاربران کلش آو کلنز، از این پس شاهد حضور شخصیت ارلینگ هالند در این بازی محبوب خواهند بود

طرفداری | حساب کلش آو کلنز (Clash of clans) در X اعلام کرد که شخصیت ارلینگ هالند را به این بازی اضافه نموده و کاربران می‌توانند از فردا (چهارشنبه)، غول نروژی را در اختیار داشته باشند. شخصیت هالند در بازی کلش آف کلنز، بَربَرین کینگ (Barbarian king) خواهد بود.

هالند که پیش‌تر اعلام کرده بود بزرگترین سرگرمی او بازی کردن است، از ۱۰ سالگی کلش آو کلنز بازی می‌کند و علاقه بسیاری به آن دارد.

ارلینگ هالند در بازی کلش آو کلنز ارلینگ هالند در بازی کلش آو کلنز ارلینگ هالند در بازی کلش آو کلنز

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود