Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@06:59:27 GMT

آغاز پخش «پله سی و هفتم» در شبکه دو سیما

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۱۸۹۷

آغاز پخش «پله سی و هفتم» در شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «پله سی و هفتم» عنوان برنامه جدید گروه سیاسی شبکه دو سیماست که در ۲۶ قسمت از فردا دوشنبه ۲ دی ساعت ۱۹:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

این برنامه که به بهانه نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم تهیه ‌شده در هر قسمت یک مساله اساسی و پیش ‌روی تصمیم‌گیران کلان مدیریتی را مورد واکاوی قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به نقش مؤثر و مهم مجلس در نظام کشور و دو وظیفه عمده آن یعنی قانونگذاری و نظارت این پرسش مطرح می‌شود که این قوه چه اختیارات و توانایی‌هایی دارد و انتظارات مردم از نمایندگان چه باید باشد؟

موضوعاتی که در مجلس آینده نیاز به بررسی خواهد داشت همچون مسائل اقتصادی (ارزش پول ملی یا ساختار بودجه‌ریزی کشور)، حوزه خانواده (بحث جمعیت)، آموزش و پرورش، محیط زیست، آموزش عالی، ورزش و ... در این برنامه مورد کنکاش قرار می‌گیرد. از بخش‌های این برنامه ترکیبی می‌توان به گفت‌وگو، گزارش مردمی، مستند کوتاه، اینفوموشن و... اشاره کرد.

«پله سی و هفتم» به تهیه‌کنندگی محمدرضا صباحی، کارگردانی امیرحسین دربهانی و اجرای مهدی معین و آرش عالی دایی کاریست از گروه سیاسی که تا پایان دی روزهای دوشنبه و چهارشنبه و پس از آن روزهای زوج ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

کد خبر 4804663 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه دو سیما مجلس شورای اسلامی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران فیلم سینمایی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر سریال ایرانی جایزه سینمایی سینمای مستند موسیقی پاپ بازیگر سینما سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر موسیقی کلاسیک فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان برنامه و بودجه کشور، در این نشست که روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه به ریاست رییس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور اعضای این کمیسیون و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گزارش پیشرفت پروژه «مطالعات مدیریت و اصلاح سبد (عرضه و تقاضای) انرژی کشور مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی ایران»، ارائه و «تهیه مدل سند نقشه راه انرژی کشور» توسط مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی معرفی شد.

همچنین در خصوص نهایی‌سازی سازوکار جبران خسارت دارنده گواهی‌های صرفه‌جویی بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست، بحث و بررسی شد.

اعضای کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی نیز در ادامه نشست، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • امتداد مهارت آموزی با مشارکت فنی و حرفه‌ای در شبکه آموزش سیما
  • پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب
  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما