Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تماس کارگران یک کارگاه مبل سازی و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲۹، ۱۲۵ و ۱۲ و تیم نجات ۵ و تانکر آب ایستگاه ۱۲ و ۸۷ را به همراه خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی ایستگاه ۶۲ ساعت ۰۳:۴۵ دقیقه بامداد امروز راهی محل حادثه در شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، شهرک مرتضی گرد، خیابان نرگس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود قلیزاده معاون منطقه ۴ عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: بارسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک باب کارگاه با کاربری تولید مصنوعات چوبی و رنگ کاری مبل به مساحت ۴۰۰ متر مربع، به طور کامل شعله ور شده و در حال سرایت به کارگاه‌های همجوار خود بود.

وی ادامه داد: با توجه به تماس‌های اولیه و گزارش احتمال وجود فرد یا افراد محبوس شده در داخل این کارگاه، آتش نشانان به سرعت عملیات خود را آغاز کردند و به جستجوی محبوسین احتمالی در آتش سوزی پرداختند که تعداد ۴ نفر از کارگران را که در دود گرفتار بودند به محیط امن انتقال دادند و در گوشه‌ای از کارگاه نیز با پیکر سوخته کارگری ۱۸ ساله (تبعه افغانستان) روبرو شدند که وی را به خارج از محل آتش سوزی انتقال دادند.

وی افزود: با توجه به این که کارگاه مملو از چوب، تخته و کلاف مبلمان بود، آتش نشانان همزمان با جستجو، پس از قطع جریان برق با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله‌های آبرسانی از چندین جهت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان موفق شدند در مدت زمان کوتاهی شعله‌های آتش را مهار و خاموش کنند و از سرایت شعله‌های آتش به کارگاه‌های همجوار جلوگیری کردند.

قلیزاده بیان کرد:نیروهای عملیات پس از تحویل پیکر سوخته کارگر ۱۸ ساله به تیم اورژانس و تائید مرگ وی توسط آنان به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

۲۳۵۲۳۲


  کد خبر 1333992

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آتش‌سوزی شدید 100 ملک در امامزاده ابراهیم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت. در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند. خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته است؛ علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است. تصاویر این آتش سوزی عظیم را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • تصاویر آتش‌سوزی شدید 100 ملک در امامزاده ابراهیم
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال در لرستان وجود دارد
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • گزارش کارگر و کارگاه نمونه استان همدان
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی