Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و اجرای طرح پویش بدون قیمت نخریم شهروندان استان از خریدن کالاهای بدون قیمت خودداری کنند. به گزارش«جنوب نیوز» به نقل ازمهر؛ سید حسین حسینی بعدازظهر شنبه در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مؤثرترین راهکارهای تنظیم بازار و فراهم ساختن شرایط سالم برای انتخاب کالا و خدمات برای مصرف‌کنندگان، رعایت نصب برچسب قیمت مشخص توسط فروشندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به راه‌اندازی و اجرای پویش‌های بی‌قیمت نخریم در استان بوشهر از سوی شهروندان انتظارمی رود همکاری لازم در راستای راه‌اندازی پویش مبارزه با عدم نصب برچسب قیمت بر روی کالا در سطح بازار صورت بگیرد.

حسینی با اشاره به اینکه عدم درج قیمت بر روی کالا از سوی فروشندگان تخلف محسوب می‌شود عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از تخلفات برخی فروشندگان عدم خرید از آنان است که این امر با اجرای پویش بدون قیمت نخریم از سوی مردم استان بوشهر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: قانون‌گذار در قوانین متعدد ازجمله ماده شش قانون تعزیرات حکومتی، ماده پنج قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و غیره در خصوص درج قیمت، الصاق برچسب یا اتیکت روی کالا یا نصب تابلو و نرخ نامه در محل کسب یا حرفه به نحوی که قیمت واحد کالا یا دستمزد خدمت به سهولت و روشنی برای همگان قابل‌رؤیت باشد " الزام کرده است.

حسینی اظهار داشت: در سایه همراهی مردم در به نتیجه رسیدن این پویش اجتماعی انتظار داریم اگر مردم به جای خرید از مغازه‌هایی که قیمت کالا را درج نمی‌کنند، از سایر فروشگاه‌های قانونمند که در قیمت، شفافیت را لحاظ می‌کنند، اجناس موردنیاز خود را تهیه کنند، قطعاً متخلفین نیز درصدد پایبندی به قانون برمی‌آیند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف ازجمله عدم درج قیمت کالا و غیره با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان تماس حاصل کنند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود

تعداد ۵۰ دستگاه کامیونت فورس هفته آینده در تالار خودرو بورس کالای ایران عرضه خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تالار خودرو بورس کالا هفته آینده میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل است. این خودرها قرار است سه‌شنبه 18 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شود.

بر این اساس جزییات عرضه کامیونت فورس (FORCE) کابین بدون خواب 6 تن بدون کاربری بدین شرح است:

    تعداد: 20 دستگاه

    عرضه کننده: بهمن دیزل

    قیمت پایه: یک میلیارد و 689 میلیون تومان

    درصد پیش پرداخت: 10 درصد

    تاریخ عرضه: 18 اردیبهشت

    تاریخ تحویل: 18 تیر

 

همچنین جزییات عرضه کامیونت فورس (FORCE) کابین خوابدار 6 تن بدون کاربری بدین شرح است:

    تعداد: 30 دستگاه

    عرضه کننده: بهمن دیزل

    قیمت پایه: یک میلیارد و 719 میلیون تومان

    درصد پیش پرداخت: 10 درصد

    تاریخ عرضه: 18 اردیبهشت

    تاریخ تحویل: 18 تیر

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند