Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مرتضی تبریزی در دیدار آخر استقلال مقابل ماشین‌سازی برای دقایقی برای آبی پوشان به میدان رفت و در دقیقه 94 ضربه سر وی به شکلی عجیب راه به دروازه ماشین‌سازی پیدا نکرد. بعد از این اتفاق هواداران استقلال علیه مهاجم تیم خود موضع گیری کرده و شعارهایی را علیه تبریزی سر دادند اما حالا سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن که این بازیکن را به استقلال ترانسفر کرده دفاع تمام قدی از بازیکن سابق خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- آذری در خصوص مشکلات این روزهای مرتضی تبریزی در استقلال اظهار داشت: من همیشه برای هواداران استقلال احترام قائلم و می‌دانم که آنها هم من را دوست دارم. می‌خواهم یک فلش‌بک به دو سه سال پیش بزنم. تبریزی در یک فصل 14 گل برای ما زده بود و آماری فوق‌العاده داشت. در آن زمان مدیران استقلال درخواست‌های زیادی برای انتقال تبریزی به این تیم داشتند.

وی افزود: تبریزی هم یک پیشنهاد از قطر داشت، ولی خودش استقلال را انتخاب کرد. در آن سال توانستم رکورد نقل و انتقالات ایران را شکسته و با یک میلیارد و 800 میلیون تومان این بازیکن را ترانسفر کردم. او کاپیتان ذوب‌آهن و پسر بااخلاقی بود و با وجود اینکه برای از دست دادنش تحت فشار زیادی بودم، او را به استقلال منتقل کردم. الان هم اعتقاد دارم این بازیکن یکی از بهترین وینگرهای ایران است و اینکه چه اتفاقی در استقلال برای او رخ داده نمی دانم، اما مردم  فوتبال را می‌فهمند و می‌دانند وی بازیکن توانمندی است. به همین دلیل است که می‌گویم اگر جای مدیران و مربیان استقلال بودم، به او فضای بیشتری می‌دادم.

آذری تصریح کرد: توصیه پدرانه من به مرتضی تبریزی این است که روزهای سخت تمام می‌شود، ولی آدم‌های سخت نه، به همین دلیل او که همیشه جنگجو بوده باید در استقلال بماند و حقش را بگیرد. از هواداران این تیم که همیشه فرهیخته بودند می‌خواهم که به مرتضی تبریزی کمک کنند تا خودش را پیدا کند. به هر حال این بازیکن در شرایط خاص استقلال به زمین رفته و یک توپ را از دست داده، اما الان است که تبریزی نیاز به حمایت دارد و باید از نظر عاطفی مورد حمایت تماشاگران قرار بگیرد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استقلال استقلال آذری مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏