Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری روز یک شنبه در آیین معرفی رییس دادگستری و دادستان شهرستان قائمشهر ، با اشاره به اینکه برخورد با زمین خواری نیازمند یک حس مسوولیت در همگان است، گفت : این حس مسوولیت می تواند از مسوولان آغاز و به جامعه رسوخ پیدا کند .

رییس کل دادگستری مازندران تاکید کرد : تجاوز به عرصه های دولتی منابع طبیعی از جمله دریا و جنگل تخلف محسوب می شود و باید از ان ها حفاظت کرد و تعدی بی رحمانه به این عرصه ها را جدی بگیریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری از دستگاه های مسوول از جمله محیط زیست ، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی خواست در حوزه فعالیت خود در این خصوص پای کار باشند .

وی پیشگیری از جرم و جنایت را مسوولیت فقط دستگاه قضائی ندانست و ادامه داد : در موضوع پیشگیری از این جرایم یک مسئولیت فرا قوه ایی وجود دارد تا بتوانیم در این مقوله موفق باشیم .

رییس کل دادگستری مازندران همچنین به تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت : از همه دستگاه های اجرایی می خواهم تا تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کاریشان قرار دهند تا بتوانیم موجب رضایت مندی شهروندان را جلب کنیم .

اکبری  اطاله دادرسی را به عنوان یکی از گلایه های مردم در محاکم قضائی اشاره کرد و افزود : تلاش هایی برای تسریع در این امور انجام شد ، اما این میزان کافی نبوده است .

وی بیان کرد : کاهش زمان دادرسی به پرونده ها باعث کم شدن تعداد موجودی پرونده ها در شعب و همچنین افزایش میزان رسیدگی آن ها می شود .

در این مراسم روح الله باقری رییس اسبق دادگستری شهرستان قائمشهر به عنوان رییس دادگاه عمومی شهرستان ساری معرفی و رحیم فولادی سوادکوهی به عنوان رییس دادگستری شهرستان قائمشهر معرفی شد .

علی صداقت به عنوان دادستان جدید شهرستان قائمشهر معرفی شد .

برچسب‌ها دادگستری مازندران قائم شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری مازندران قائم شهر دادگستری مازندران قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه در استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی نیازمند داشتن اطلاعات است و ادارات باید برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه دهند و برنامه‌ریزی کافی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از مسؤولان مطالبه کرده‌اند که در تولید جهش داشته باشیم، افزود: جهش کیفی مهمتر از کمی است و باید کیفیت خدمت رسانی و تولید بخوبی در اقدامات و تولیدات دیده شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: باید هر ارگان و نهادی متناسب با کار خودشان برنامه‌های تحقق شعار سال را ارائه دهند و ادارات خدمات خود به مردم را نیز افزایش دهند.

زارعی‌کوشا یادآور شد: دستگاه‌ها و ادارات باید شاخص‌های قابل سنجش ارائه کنند و در هر جلسه دو دستگاه عملکرد خود را ارائه کنند.

وی عنوان کرد: تحقق شعار سال، تکلیف بزرگی بر عهده مسؤولان است که توسط ولی امر مسلمین را ابلاغ کرده‌اند و در حوزه اقتصادی جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی‌افتد بنابراین در کنار جهش تولید مشارکت مردم مهم است.

وی یادآور شد: ظرفیت‌شناسی، ظرفیت‌سنجی، خلاقیت و ابتکار برای مشارکت دادن مردم در امر تولید باید مورد توجه باشد و فرمانداران و بخشداران براساس اقتضائات و ظرفیت‌های هر منطقه فعالیت کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: شاخص ارزیابی فرمانداران نیز پیشرفت خدمات همه ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان‌ها است و توفیق در این زمینه نیاز به مشارکت مردم و ارائه طرح و ایده دارد.

زارعی‌کوشا افزود: برنامه‌ها باید در معرض باشد و نخبگان و جامعه دانشگاهی و جامعه جوان کشور و استان باید به برنامه‌های مسؤولان دسترسی داشته باشند و روی فعالیت‌ها نظر و ایده دهند.

کد خبر 6090011

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری