Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، چندی پیش مادری نگران و مضطرب با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و ماموران را در جریان اقدام پسرش مبنی بر خودکشی و پایان دادن به زندگی‌اش مطلع کرد.  

این مادر نگران در این تماس عنوان کرد که دقایقی قبل پسر جوان ۲۷ ساله‌اش در تماسی با دیگر پسرش عنوان کرده که حوالی میدان آزادی کرمانشاه قصد خودکشی دارد و از پلیس برای نجات جان فرزندش کمک می‌طلبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دریافت این گزارش از سوی پلیس ۱۱۰، موضوع به سرعت به واحدهای گشتی حوالی میدان آزادی گزارش شد، در این میان استوار «سید احسان امیری»  که در حال گشت بود با دریافت این گزارش جستجوی خود را برای یافتن محمود و خودروی وی به سرعت آغاز کرد.  

زمان به سرعت در حال سپری شدن بود و لحظه‌ای تاخیر در اجرای ماموریت ممکن بود محمود ۲۷ ساله برای همیشه جان خود را از دست بدهد و مادری برای همیشه در داغ جگرگوشه‌اش عزادار شود.  

استوار امیری به سرعت نقطه به نقطه میدان آزادی را جستجو کرد تا نهایتا توانست پسران جوان را داخل خودروی سمند خود که بی‌حال روی فرمان خودرو افتاده بود، پیدا کند.  

وقت تنگ تر از آن بود که استوار امیری بخواهد نیروهای اورژانس را مطلع و منتظر حضور آنها بماند، با کمک یکی دو نفر دیگر از شهروندان محمود را از خودرو پیاده و سوار بر خودروی پلیس کرده و به بیمارستان منتقل کرد.  

دکتر بخش به سرعت اقدامات اولیه برای نجات جان بیمار را انجام داد و به استوار امیری هم اعلام کرد اگر دقایقی دیرتر محمود را به بیمارستان می‌رساندند او جان خود را از دست داده بود.  

حال دیگر خانواده جوان ۲۷ ساله نیز در جریان قرار گرفته بودند، آنها هم سراسیمه خود را به بیمارستان رساندند و با دیدن مامور پلیس و پرستارانی که کار درمان محمود را انجام می‌دادند خیالشان راحت شد.  

پسر خانواده با مسئولیت پذیری و حضور به موقع استوار "سید احسان امیری" مامور پلیس شهرستان کرمانشاه از مرگ حتمی نجات یافت.

کد خبر 472326 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی خودکشی استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی خودکشی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران

کینه خونین، کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد.

به گزارش تسنیم، به دنبال قتل کاگر قهوه‌خانه‌ای در شهرری به‌خاطر کینه‌جویی، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، قرار گرفت.

بیست و هشتم فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهر ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از درب ورودی وارد و پس از چند دقیقه با لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • همایش شن ها مامور خدا بودند